Ceannlidir schreef:ik vindt dat wij heeeel nuttig zijn
zonder ons is het enkel saai
maar goed
waar moet ik dan berichten plaatsen
Bij informatie dinges.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ceannlidir schreef:ik vindt dat wij heeeel nuttig zijn
zonder ons is het enkel saai
maar goed
waar moet ik dan berichten plaatsen
Daaaaaaaaag schatjes tot morgen !!

(K) (L) _Barbara_ schreef:haha das niet slim !Nieuwe terein is trouwens écht mooi geworden
School was sááíi !
komt natuurlijk allemaal door mijn vaders werk 
jaja applaus appllaus
:D:D

(pony's dan).. want ik denk dat vanmiddag de bak wel klaar is
de bak is namelijk nog heel zwaar. Het moet eerst eventjes regenen, zodat alles goed in elkaar zakt. (dat gaat zo wel gebeuren denk ik
). maar daarna ging Casper even los in de bak. maar die zielepoot miste z'n o-zo-lieve mamma zo erg, dat hij gewoon door de hekken heen sprong. Toen hebben we Floris er maar even bij gezet.. zodat hij het niet meer zou doen (hij wilde graag naar de andere pony's toe). Toen was het ok niet goed, omdat Floris hem de hele tijd achter na zat
ghaha gekke beesten. maar later was de rust éindelijk teruggekeerd, en lag Floris lekker in het zand te pitten en Casper stond een beetje de bouvakkers na te kijken.. En Nicky vreette zich vol

en bránden in m'n keel dat het deed. zijn die mensen gék geworden ofzo. gatverdamme ! ik voel het nu nog steeds !!
gewoon heel veel ketjap erover... dan is het nog wel een beetje lekker..
ik heb het maar weggegooit
ze zeggen dat brood niet zo goed is ofzo. 
Zielig, maargoed kun je niks aan doen.. Onze hond pakt ook overal alles weg, je knippert 1x met je ogen en tis weg.
hij lust echt alles
!