Heb net het welsh magazine binnen. Weten jullie toevallig wie de pony op de cover is? Kan ik kijken of er meer foto's van zijn, hij (of zij) heeft wel iets.
Spannend hoor al die veulens! Kan niet wachten op de foto's...
Ik wil zelf dit jaar (nu echt haha) voor het eerst mijn Ysselvliedt's Nashville x Vikariëns Red River laten dekken. Ik heb alleen geen flauw idee door welke hengst. Suggesties? En welke maand dekken jullie t liefst?
Ik wil graag een iets kleiner hoofdje, wil qua maat rond de 1.18m blijven. Verder weinig eisen, apart kleurtje is leuk maar niet t belangrijkst.
Ik zat zelf naar Caeglas Elfryn te kijken, zou dat passen?
Veulens? Hier weet ik het niet meer. Alles laat gedekt ivm ziekte van de hengsten, waardoor een vervangende hengst een kleine 20 merries te dekken kreeg. Van de 12 eigen merries zijn er 2 verkocht, 1 heeft er verworpen, 2 lijken hoe dan ook leeg en 1 lag er dood in het land, een week of 6 terug. Dat was trouwens de enige die drachtig was van Top Notch.Met een beetje geluk krijgen we dus de helft van het verwachte aantal.
Bellarose kom eens kijken bij mijn hengsten Regtur jammer dat je er minder hebt. Ik weet nog niet hoeveel ik er dek dit jaar en door welke hengst. Eerst kijken hoeveel veulens ik werkelijk krijg. Damongebruik ik zelf niet meer en van cadan dit jaar één veulen. Te weinig om te zien hoe hij fokt. Jongste hengst is nog erg puppy dus die dekt nog niet.
Spritz dat vind ik inderdaad ook! Ik kreeg hem er alleen met zn benen niet helemaal scherp op en heb hem toch wel flink moeten bewerken wat hij zat aan de longe en de sneeuw was lang niet overal zo mooi helaas..
Cemlys
Geplaatst: 24-01-15 16:16
Knappe pony hoor. Bellarose zo even afstamming bekijken.
Die gekke dieren van mij ook buiten gehad
Was maar een echt fotogeniek of tja... Sneeuw
Poink Poink
Spritz
Geplaatst: 24-01-15 16:26
Had vanmorgenvroeg eerst kijkers, maar ben daarna nog een halfuurtje over het kavelpad gegaan mooi uitzicht! Hoewel het toen al wel wat begon te dooien.
Regio maakt niet uit, wil zelf graag een sjieker hoofdje en een wat bredere borst. Kleurtje is leuk maar niet het belangrijkst. Wat vind je/jullie dat mijn merrie verder mist?