Weten jullie misschien een goede site waar je zo'n online fotoalbum kan maken? 'k heb er nu eentje gedownload, maar daar heb je alleen van die standaart achtergronden enz.
Zo ik zit die filmpjes te kijken op Youtube van Connie Talbot, dat meisje van 6 jaar dat super kan zingen! Dat nummer 'I will always love you' en 'I believe'.
Ikga proberen onder de verjaardag uit te komen Als ik eenmaal daar ben, is het wel gezellig, maar we doen er een uur over ofzo met de auto. Dan neem ik altijd mn Ipod mee, maar ik kan het nooit laten om niet te zingen & daar is zuslief nooit zo blij mee
Haha. Ik had pas ook MP3 in de les in, en ik kan het dan echt niet laten om een beetje mee te nurieën, te bewegen, of 't ritme mee te doen met m'n hand ofzo. Ik kan dan echt niet stil zitten.
Heeft er hier iemand nog een mooie hoofd foto van zijn/haar welsh? Wil ik miss. proberen te DA'en(digital art).... Ik ben nog aan het oefenen, dus verwacht er niet veel van a.u.b.!
Wil je even in mijn itp topic kijken of daar wat bij zit??? Ik ga nu even nog wat andere downloade maar als je er een uit dat topic wil dan zal ik die ook downloade