Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Westernfreak schreef:Nope, maar ik ga zo ook. Ben het nu wel weer zat om naar een schermpje te staren
Paraplu's zijn binnen! Wilt Bertus er een? Dan hou ik hem appart!
Westernfreak schreef:PeeWij schreef:
Paraplu's zijn binnen! Wilt Bertus er een? Dan hou ik hem appart!
kopenhagen schreef:@pw dan heb ik een oude
PeeWij schreef:Wij hebben het de komende tijd zo druk. Ik meot zelfs een pony van kennissen naar Belgie brengen en krijg dit neit eens gepland. Begin er volgend jaar nog maar eens over. Alle weekenden tot de feestdagen volgepland! Sorry!
PeeWij schreef:Komen jullie 30 november nu ook naar Heerde? Dan kan ik hem eventueel meenemen!
Westernfreak schreef:PeeWij schreef:Komen jullie 30 november nu ook naar Heerde? Dan kan ik hem eventueel meenemen!
Ik heb ons wel opgegeven, dus gaan we gewoon!
yorick schreef:Ik zeg GOEDENMIDDAG medebokkers.Iedereen beetje vroklijk vandaag?Ik wel iig.
Welshfanatic schreef:yorick schreef:Ik zeg GOEDENMIDDAG medebokkers.Iedereen beetje vroklijk vandaag?Ik wel iig.
Ook een goedemiddag... Hier btje vrolijk wel hoor... Nie helemaal top, majah... positief blijven maar
Hoest mjou verder? Ist daar btje mooi weer? (oftewel, had ik net zo goed wel foto's kunnen maken?)
Welshfanatic schreef:Hehehe, gelukkigHier schijnt de zon nu wel, majah rotweer gewoon... Ga nu ook niet meer die kant op
Ga je nog wat doen dan vanmiddag verder?
yorick schreef:Welshfanatic schreef:Hehehe, gelukkigHier schijnt de zon nu wel, majah rotweer gewoon... Ga nu ook niet meer die kant op
Ga je nog wat doen dan vanmiddag verder?
weinig bijzonders doen denk ik,eten koken he,en ik moet nog steeds ( JA NOG STEEDS) foto's mailen naar LL
Welshfanatic schreef:Jij mag ook wel ff online komen hoor*hele stille hint*
![]()
yorick schreef:Welshfanatic schreef:Jij mag ook wel ff online komen hoor*hele stille hint*
![]()
Ik loop met pc onder de arm door hele huis,beetje klungeldingen doen dus heeft weinig zin as ik op msn kom want ben toch erg stil.