ben weer thuis van school

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shannen6 schreef:Je kan mij altijd Pben!
Heb je al een x met ze gepraat?
Yucome schreef:shannen6 schreef:Je kan mij altijd Pben!
Heb je al een x met ze gepraat?
Dankje
Nee, het is steeds mijn schuld:
'Waarom deed je gister zo bot tegen ons' ; terwijl ik tegen ze had gesegt dat ik niet kon afspreken enzo. En ze wouden niet gaan dus logisch dat ik dan bot ga doen.
En allemaal dat soort dingen. Maar ik denk als ze nog een keer een poedersuiker over mij zeggen ik eens flink boos word! Ik kan er gewoon niet tegen
Yucome schreef:Even een vraagje voor iedereen met een D pony of iets groter of kleiner en een dressuurzadel
Waar halen jullie de dekjes vandaan? Want ik kan eigenlijk nergens een dekje maat Cob dressuur vinden. En ik ben bang dat full te groot is?
Yucome schreef:Even een vraagje voor iedereen met een D pony of iets groter of kleiner en een dressuurzadel
Waar halen jullie de dekjes vandaan? Want ik kan eigenlijk nergens een dekje maat Cob dressuur vinden. En ik ben bang dat full te groot is?
roxxxiejjj schreef:Yucome schreef:Even een vraagje voor iedereen met een D pony of iets groter of kleiner en een dressuurzadel
Wat is de maat van je zadel? Hoeveel inch? ik heb een Dpony met een zadel van 17 inch past gewoon een full;).
Celiien schreef:Weet iemand nog tips voor verzorgpony zoeken![]()
btw; HAD EEN 9 VOOR ENGELS!!![]()
Celiien schreef:Weet iemand nog tips voor verzorgpony zoeken![]()
roxxxiejjj schreef:Celiien schreef:Weet iemand nog tips voor verzorgpony zoeken![]()
Briefjes ophangen bij maneges! Had ik ook gedaan 3 jaar geleden. 3dagen na dat ik dat briefje had opgehangen werd ik gebeld of ik een pony wou verzorgen. Ik heb hem 2 jaar verzorgd en nou is hij van mij(A): Het is een welshxarabiertje:)
Silfanoo schreef:Heey, sorry was even aan het eten,
Celien ik zie dat je in zoetermeer woont, bij die Divoza daarzo hangen ook heel veel briefjes met verzorgers gezocht (tenminste toen ik daar was) & idd; bokt, marktplaats enz