Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
T3mptati0n schreef:Iemand trouwens meer info over Foxhunter Pantheon? Lijkt me ook een erg goede aanstaande echtgenoot..
regtur schreef:T3mptati0n schreef:Iemand trouwens meer info over Foxhunter Pantheon? Lijkt me ook een erg goede aanstaande echtgenoot..
Ik heb hem een paar maanden geleden nog op de foto gezet. Als je ze wilt zien moet je even mailen, dan stuur ik ze wel.
Ik vind het een geweldige hengst, die ook heel goed gefokt heeft.
prachtig hoofd!
collega vroeg of ik een zaterdagje wilde ruilen in februari
mocht er dus nog een meeting komen ben ik ook van de partij
en wat ik ervan zie zijn z'n oren te klein en z'n ogen te froggy. Misschien een kwestie van smaak, maar dit is hoe ik het geleerd heb van mijn stages en stoeterij bezoeken. 
misschien is hij ook wel een stuk imposanter in levende lijve! Want dat doet het 'm toch vaak, die machtige uitstraling die vaak des te sterker wordt naarmate ze ouder worden..
radoszin schreef:Hoi , ik ben hier nieuw bij de welshjes.
Ik heb een 3,5 jarig hengstje Vader is Joiners Kilkenny en moeder is Maesgwyn HI Fi ( Revel Humming Top ), wie kan mij meer informatie geven over deze lijnen ?
Alvast bedankt !!

de rest laat ik hier aan de ervaren fokkers over, maar dit is ongeveer wat ik ervan af weet.
. Ze vond het helemaal geweldig. Voor haar eerste keer dat ze meerdere hindernissen achter elkaar sprong en eerste keer in een vreemde bak wat doen. Ze gedroeg zich voorbeeldig, op wat stom gehinnek na
.
, let niet op mijn hoofd zat te wapperen met de toegangskaart
.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=193&t=1417292 Jaimyliefje schreef:Knap dat je dat kunt zeggen als het enige wat niet duidelijk is op de foto's, zijn hoofd isen wat ik ervan zie zijn z'n oren te klein en z'n ogen te froggy. Misschien een kwestie van smaak, maar dit is hoe ik het geleerd heb van mijn stages en stoeterij bezoeken.
Doe mij dan liever Draig Tan, of Powys Sant.
Ik was naar andere foto's altijd een groot fan van Foxhunter Pantheon, hier valt hij me wat tegen. Komt wellicht ook doordat hij niet echt in (show)conditie is op deze foto's, en niet zo getut.