Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
zitake schreef:Dan is een kleurtje wel handig inderdaad, als daar nog eens kwaliteit en mooi karakter bijkomen is het helemaal super natuurlijk. Nee ik weet wel dat er kans is hoor, veulen van dit jaar kan mogelijk ook gekleurd zijn, maar het is geen teleurstelling als het niet zo is. Ik heb een kleurtje staan en daar ben ik heel blij mee.
regtur schreef:zitake schreef:Dan is een kleurtje wel handig inderdaad, als daar nog eens kwaliteit en mooi karakter bijkomen is het helemaal super natuurlijk. Nee ik weet wel dat er kans is hoor, veulen van dit jaar kan mogelijk ook gekleurd zijn, maar het is geen teleurstelling als het niet zo is. Ik heb een kleurtje staan en daar ben ik heel blij mee.
En nog mooi ook!
Maar er is ook niets mis met een schimmel. Dit jaar had Thunder bijna uitsluitend schimmelmerries te dekken, machtig gezicht hoor!Zo'n koppel van een kleine 20 stuks, en als je dan de wei in komt en ze kijken je aan met die stuiters van ogen. Daar kan geen lint tegen op hoor!
regtur schreef:T3mptati0n schreef:Als ik de misschien aanstaande echtgenoot van Jolinda heb bekeken ben ik eruit wie het wordheb er 2 op het oog, 1 is al bekend
de andere is idd ook een verrassing. Na de CHK even naar WW kijken. Als hij bevalt word hij het.
Heb al even via kleurgenerator bekeken welke kleur het kan worden en ben daar wel heel blij mee. Kwa gangen en hoofdje zou hij ideaal bij Jolinda passen, nou straks alleen karakter en bouw nog ff nachecken.
Als je een serie foto's van WW wilt zien kijk dan even hier op Bokt ITP : een jaar lang in the picture Zomerdijks Willie Wortel.
Als je in de buurt van Emmen woont, hij komt binnenkort nog niet zo ver daarvandaan te staan....
T3mptati0n schreef:Iemand trouwens meer info over Foxhunter Pantheon? Lijkt me ook een erg goede aanstaande echtgenoot..
pietsie schreef:zitake schreef:Nieuwe ruiter voor hem gevonden regtur?
Ik fok zowiezo niet op kleur, gaat niet zo makkelijk met twee schimmelmerries, voor mijn part kan er zelfs een paarse op
.
hallo Ines , ik woon vlak bij Emmen ! Of ben je dat vergeten die paar keer dat je hier bent geweest haha
T3mptati0n schreef:Iemand trouwens meer info over Foxhunter Pantheon? Lijkt me ook een erg goede aanstaande echtgenoot..
zitake schreef:pietsie schreef:
hallo Ines , ik woon vlak bij Emmen ! Of ben je dat vergeten die paar keer dat je hier bent geweest haha
Owwwwik weet emmen eerlijk gezegd niet echt liggen, maar nu dus wel haha
dus hij komt weer even bij jullie te staan?
pietsie schreef:hallo Ines , ik woon vlak bij Emmen ! Of ben je dat vergeten die paar keer dat je hier bent geweest haha
yorick schreef:T3mptati0n schreef:Hey vesceron, leuk dat ik niet meer de enige leek ben. Op de HCK, in februari in Ermelo gaan we wss een meeting houden. Word voor mij ook de eerste show van de welshjes.
weer 2 toekomstige vaste show/keuringsgangers erbij ?
Vesceron schreef:Hallo!
Zat druk te zoeken, kwam toevallig hier en zie dat de verkoper van mijn nieuwe aanwinst ook bokker is![]()
Heb een hengstje van Patrick gekocht.
Zag dat T3mptati0n ook nog niet een doorgewinterde kenner is, ik nog minder dus voel me niet zo alleen![]()
Ben helemaal enthousiast geworden dus ik wil ook graag mee gaan doen aan keuringen, als dat uberhaupt kan (zo'n leek ben ik dus). En zag dat er aangeraden werd eerst een paar keer te gaan kijken. Kan iemand mij vertellen wanneer de eerst volgende hengstenkeuring is en waar?
yorick schreef:T3mptati0n schreef:Hey vesceron, leuk dat ik niet meer de enige leek ben. Op de HCK, in februari in Ermelo gaan we wss een meeting houden. Word voor mij ook de eerste show van de welshjes.
weer 2 toekomstige vaste show/keuringsgangers erbij ?