Hai allemaal Net terug van rijden ben dood op man, vanmorge met gym coopertest gerend had wel een 7 Maarja nu ben ik helemaal moe en wou Linda ook nog eens niet fatsoenlijk doorlopen... Zucht Proefje geoefent, viel ze uit de galop Alleen middenstap deed mevrouw goed terwijl ze dat normaal niet goed doet . Maarja, ik mag trouwens springles nemen Hahaah ik ben benieuwd
Maar ik ga maar even pw voor morgen leren nog niet naar gekeken . Vandaag ook twee SO's gehad allebij verknalt . Begint al lekker zo aan het begin van het schooljaar, maar eigenlijk boeit me het niet want na de helft van de schooljaar begint de puntentelling weer opnieuw dus nu leer ik maar een beetje als ik zin heb
Hee heeft iemand ANTM gekeken? Had ff het laatste stukje gezien want moest folders lopen ( pff ik gaat alweer opzeggen ) maar wat dom van die Ebony zeg!
En ik ga morgen naar de HA voor blaasontsteking heb echt fcking pijn! Zegt m'n broertje: "Jaa moet je maar niet zoveel 'fietsen' heh." sukkel.
Wuahah wat een sukkel, maar stiekem is het wel grappig. Heb je wel een plasje opgevangen dan? Anders gaan ze je wss later terug laten komen met een plasje om te onderzoeken. Denk ik. Sterkte
Haha gelukkig Er waren zo'n kinderen uit groningen ofzo en die wisten niet wat dalijk of dadelijk betekende, die dachte dat het limburgs was Vandaar dat ik het vroeg
Dank je. Ja heb al "urinoloog onderzoek" laten doen moet morgen terug en krijg dan ook gelijk medicijnen enzo, maar zit nu al aan de thee, cranberrysap, vitaminepillen enz. want dat schijnt goed te zijn.