En kan zijn dat Ysselvliedt nu een volle zus te koop heeft uit 2013. Maar op MP staat v. Shamrock Royal Heart-Beat vm. Ceulan Cariadog. Dat zou kunnen kloppen. Maar op de site staat vm. Bryn Storm
Kimm4
Geplaatst: 13-12-14 01:53
Wat verschrikkelijk Diane! Sterkte! Zou het kunnen dat ik Tyler op de site van Ysselvliedt heb zien staan?
Even een vraagje voor kennissen van mij. Iemand interesse in een brave jonge hengst, Welsh A, vos met veel wit, v. Bryn Storm m. Ster v. Kai Midas. Bereden (ook door kinderen) en betuigd. Met deklicentie Bij serieuze interesse, meer info via PB. Zit beetje haast bij.
Ja.tyler is.via ysselvliedt verkocht. Jive wordt maandag pas opgehaald. De route van gister zat al vol helaas. Mijn veulens waren een beetje aan het zoeken gisteren. Ze waren altijd met z'n drieën
Diana:wat een verlies echt balen. kent iemand het blad Welsh pony &cob bulletin? zat bij de mensport een formulier voor een proefabonnement voor 18 euro is dit nieuw?
Welsh Pony en Cob Bulletin is van verschillende verenigingen, onder andere de Welsh Cob Club en de Vriendenkring. Als je daar lid van bent krijg je hem dus via die weg. Maar je kunt ook alleen van het blad lid worden.