Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lys_ schreef:hoooiijeujj eindelijk mooi weer om weer te gaan rijden gister waaide het echt té hard om gewoon buiten te rijden dus ben ik op Nicky ( voor het eerst ) langs de weg gegaan om naar de binnenbak te rijden van onze ( bijna ) buren,, vond het wel erg spannend maar ze gaf geen kik!
ikke trots haha..,,
sammyvriend schreef:Hej Anne, jij woont denk ik heel dicht bij mij want je zit op dezelfde school als mijn broer en zus
sammyvriend schreef:Lys_ schreef:hoooiijeujj eindelijk mooi weer om weer te gaan rijden gister waaide het echt té hard om gewoon buiten te rijden dus ben ik op Nicky ( voor het eerst ) langs de weg gegaan om naar de binnenbak te rijden van onze ( bijna ) buren,, vond het wel erg spannend maar ze gaf geen kik!
ikke trots haha..,,
Oleole, Nicky gaf geen Kicky!
omg ik ben veeeel te melig (en ierrie)
sammyvriend schreef:Heej Astrid!!! Ik ken jou mede-Kelly-verzorger
sammyvriend schreef:Met Sammy gaat het wel goed hoor
Maar ik mocht vandaag niet rijden omdat ik gister ziek was
Golan schreef:zijn hier nog meer lama fans ?
astridjhu schreef:Haha, nou als jij het ook wilt weten, plaats ik hier zo het verhaal wel in een grote lijn(zij heeft ook tegen anderen dingen gezegt over mij die niet waar zijn, dus dan mag ik vast hier wel het verhaal plaatsen dat wél waar is..) Maar ik ga nu eerst eten, anders is mijn ei koud
Ben zo terug
Lys_ schreef:Golan schreef:zijn hier nog meer lama fans ?
HIEEERR!!!!!!
Lys_ schreef:Golan schreef:zijn hier nog meer lama fans ?
HIEEERR!!!!!!