lekker slim ik heb wel eens dat een van onze paarden net heel mooi of leuk iets doet en dan heb ik natuurlijk weer geen foto's ervan en als ze dan heel vervelend zijn dan heb ik hem mee(nouja mijn ouders )
Heb m al een tijdje geleden ingevuld, maar toen ging ik op vakantie dus verder niet meer zoveel op het forum geweest........ wacht ik doe m wel nog een keer
Mijn echte voornaam is: Marlous Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Alphen aand en rijn / Zuid-holland en op kamers in Barneveld/Gelderland Daar woon ik met: Alphen: mijn ouders, broer, hond, konijn en hamster. Barneveld: Sarah(roommate) Ik ben zoveel jaar oud: 18 Ik heb wel/geen relatie: Geen Indien student: ik studeer: Paardenhouderij Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: 1 De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): Sectie B (wel een beetje te groot uitgevallen, ouders waren beide 1.33, zij is op 2 jarige leeftijd al 1.40) Dus eigenlijk NWR?
Verder heb ik de volgende huisdieren: Een hond (kooikerhondje van bijna 7 jaar), een konijn (rasloos? van 10 jaar), en een hele schattige hamster (roborovski, bijna 2 jaar) Dit ben ik (foto): Eerste ontmoeting met m'n welshje. (heb nu even geen duidelijkere foto van mezelf)
Ik wil nog vertellen dat:ik nog 2 dagjes moet wachten op mijn welshjee
IK BEN WEER IN NL ! Gisteravond geland op Schiphol, noooou ik was MOE joh. Thuis ff spullen uitpakken daarna douchen en slaaapen . Wel weer ff wennen aan het NL'se "zomerweer" . Had het al gelijk koud op Schiphol en de airco stond geeneens aan. Buiten had k het al helemaal koud. Voordat ik weg ging zat ik met dit weer in een shirtje buiten, nu zit ik met vesten en alles .