Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FrieseMenner schreef:Klopt helemaal regtur. Wij hebben haar afgelopen februari aangekocht, en ze is in april naar ons toe gekomen. Ze stond toen officieel niet te koop, maar had toendertijd een tweetal andere pony's geadverteerd op mp waarvan een me ook erg aansprak. Die merrie was toen al snel verkocht, maar bood toen deze aan. Ze sprak me al vanaf het begin aan, en nog steeds erg blij met haar! Ze heeft ondertussen ook al veel pony's verkocht ja, ze had laatst ook een palomino te koop maar ik weet dan niet welke dat was? Linda heeft ook een merrie bij ons laten dekken, die ook weer bij Patries Kok van de Peacockstud vandaan kwam. Kleine wereld inderdaad...
[ Afbeelding ]
regtur schreef:FrieseMenner schreef:Klopt helemaal regtur. Wij hebben haar afgelopen februari aangekocht, en ze is in april naar ons toe gekomen. Ze stond toen officieel niet te koop, maar had toendertijd een tweetal andere pony's geadverteerd op mp waarvan een me ook erg aansprak. Die merrie was toen al snel verkocht, maar bood toen deze aan. Ze sprak me al vanaf het begin aan, en nog steeds erg blij met haar! Ze heeft ondertussen ook al veel pony's verkocht ja, ze had laatst ook een palomino te koop maar ik weet dan niet welke dat was? Linda heeft ook een merrie bij ons laten dekken, die ook weer bij Patries Kok van de Peacockstud vandaan kwam. Kleine wereld inderdaad...
[ Afbeelding ]
Dat was Gleiniant Saffron, en Pontgam Alanah heeft ze verkocht en Zomerdijks Lilian. Allen voor de sport/kinderponies. Dat betekent dan dat ze ws alleen nog een witte merrie heeft, ben even de naam kwijt, naast Victoria.