Maar ik ga, doei Morgen weer het eerste uur beginnen... gelukkig begin ik wel met 2 leuke vakken ! Nederlands van me vorig mentrix ( ) gevolgd door Engels ( ) van ook een super aardige lerares, my favorite ( )
Ik had me al eens aangemeld geloof ik, maar weet niet zeker. Bij deze:
Mijn echte voornaam is: Mariët / Jet Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Moerkapelle Daar woon ik met: Ouders, broer, paarden, honden, kippen, mezelf ? Ik ben zoveel jaar oud: 17 Ik heb wel/geen relatie: wel Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: niet, heeft niet zoveel met paarden, alleen met mijn paarden. Indien student: ik studeer: Fotografie aan de Fotoacademie te Rotterdam Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: 1 paard, 1 pony De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): Rowygo, Westfaler paard van 1.73m en Claudy, Welsh A. Verder heb ik de volgende huisdieren: 3 honden en 2 kippen. Dit ben ik (foto): Ik wil nog vertellen dat: Ik jullie een foto'tje ga laten zien van Rowygo en Claudy. En dat Claudy trouwens nog maar net van ons is en vrijdag naar onze stal komt. Rowygo Claudy
ik ben ff 25 posten voor der aan het verzamelen want ze wil heel graag in dat spelletjes topic omdat ik iets ga maken daar en ze wil meedoen maar zo is het makelijk