Charly schreef:*kijkt F1*
foto's een beetje gelukt jody?
Jah zijn wel gelukt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Charly schreef:*kijkt F1*
foto's een beetje gelukt jody?
Was een meisje die ik van bokt en msn ken een dorp verderop op familieweekend
Dus ik dr f vanavond ff uitgenodigd en bij de pony's geweest. Was wel gezellig.
chocolade is altijd fijn
! Charly schreef:Leuk PW dat het een geslaagd weekend voor je waschocolade is altijd fijn
!
Welshfanatic schreef:SJOERT!!! Schiet op, ben ook wel benieuwd wat je er van gebakken hebt
PeeWij schreef:Charly schreef:Leuk PW dat het een geslaagd weekend voor je waschocolade is altijd fijn
!
Ben alleen heel nieuwsgierig naar de foto's die Sjoert gemaakt heeft! Niet alleen bij ons op stal, maar ook bij een hengstenboer in de buurt!
Westernfreak schreef:PeeWij schreef:Ben alleen heel nieuwsgierig naar de foto's die Sjoert gemaakt heeft! Niet alleen bij ons op stal, maar ook bij een hengstenboer in de buurt!
Welke hengstenboer ? Welsh hengsten ?
PeeWij schreef:Welshfanatic schreef:SJOERT!!! Schiet op, ben ook wel benieuwd wat je er van gebakken hebt
Ik geloof dat hij van mijn 2 merrie's meer als 100 foto's heeft gemaakt. Zullen er toch wel een paar fatsoenlijke tussen zitten.![]()
Petje af voor Sjoert, wat een engelen gedult
Westernfreak schreef:Joepie! Foto's van Comet ? (Mogelijke kandidaat voor onze merrie).
v.d. Nieuwenhuizen heeft inderdaad erg leuke pony's staan
Westernfreak schreef:wat is de afstamming van fancyman ?
keresa schreef:mirjam als je dan afreist naar richting het zuiden
kan je mooi ook bij langs komen is niet zo heel ver weg