Op de HK ben ik ook aanwezig, dus lijkt me ook een prima plan om dan nog eea te bespreken!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarleenvdB schreef:Jammer dat jullie allemaal zo ver weg zitten! Ik zit in het Zuiden van het land!
Hier nog een foto van mijn nieuw aanwinst![]()
Dit was vorige week vrijdag, de eerste dag bij mij!
(Paint heeft mijn foto verpestNou is ie zo korrelig. Maar ik zit niet op mn eigen laptop op hem mooi kleiner te maken
)
[ Afbeelding ]
FrieseMenner schreef:Bedankt voor het meedenken, heb al vele pb'tjes gehad ook. Momenteel zijn we thuis aan het overleggen over een mooie 5 jarige stermerrie.
Mijn merrie is een Peacockstud fokproduct. Ze komt uit de, reeds naar Duitsland verkochte, Vechtzichts Hy Fidelity en de hengst Nicton Carreg, die nog op de Peacockstud verblijft! Tevens staat daar ook de vader van ons merrieveulen van dit jaar, namelijk Serock Fairy Arwr. Lijkt me leuk om daar te gaan kijken!
Even een andere vraag aan jullie. Via een kennis kreeg ik de vraag of ik ook een mooie zwarte merrie/ruin of evt. hengst weet. Welsh papier, brede bles en voorkeur voor 4 x wit. Voorkeur 3 t/m 6 jaar, tussen 118 en 123. Weet of heeft iemand van jullie een staan?
_Michelleee schreef:Leuk dat jullie zo'n fokkers gaan bezoeken!denk dat je daar ontzettend veel van opsteekt!
Cemlys, wat een leuk uitzicht zo met die kleine ertussen!![]()
Oh, wat is die valk hengst knap zeg!![]()
En Paulientje is dan eindelijk bij ons!![]()
[ITP] Model in spé voor BR, nee, mijn nieuwe aanwinst Paulientje!