Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Diane_Basje schreef:Even een ander vraagje. Mijn vriend en ik zijn serieus aan het overwegen om volgend jaar naar Wales te gaan. Hebben mensen ervaring met overnachten, vervoer, stoeterijbezoeken, contact met fokkers etc.?
Hoe pak ik dat aan zo'n eerste keer?
Alle tips/ervaringen zijn welkom
Diane_Basje schreef:Cemlys: groningen
Diane-basje: Zuid-Holland, omg Rotterdam
Voorkeur voor zondagen, vervoer: partner of carpoolen
Caesar:
Regtur:
Paysbas: provincie Utrecht bijna Gelderland. Voorkeur weekend zondag is ook geen probleem.
Fotografie91: Provincie Drenthe tegen overijssel aan Voorkeur maakt niet uit graag wel ruim van tevoren voor vrij vragen
Happytime:
Bellarose:
Rivendell: Amsterdam. Kan alleen op zondag ivm werk vriend. Zelf geen auto maar vriend kan rijden. Bellarose jij kan wel met ons meerijden
absque_dubio: omg Ede, vriendje wil ook graag mee, en misschien dat Pauline dan ook met ons mee gaat?voorkeur voor het weekend
absque_dubio schreef:Diane_Basje schreef:Cemlys: groningen
Diane-basje: Zuid-Holland, omg Rotterdam
Voorkeur voor zondagen, vervoer: partner of carpoolen
Caesar:
Regtur:
Paysbas: provincie Utrecht bijna Gelderland. Voorkeur weekend zondag is ook geen probleem.
Fotografie91: Provincie Drenthe tegen overijssel aan Voorkeur maakt niet uit graag wel ruim van tevoren voor vrij vragen
Happytime:
Bellarose:
Rivendell: Amsterdam. Kan alleen op zondag ivm werk vriend. Zelf geen auto maar vriend kan rijden. Bellarose jij kan wel met ons meerijden
absque_dubio: omg Ede, vriendje wil ook graag mee, en misschien dat Pauline dan ook met ons mee gaat?voorkeur voor het weekend
Pien26: Heveadorp en voorkeur weekend