[HK] nu ook een topic speciaal voor de welsh pony fokkers!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:40

patrick76 schreef:
Met geen kans bedoel ik een beetje dat hij eerst in verkeerde handen is gekomen en het niet best heeft gehad. Een gezondheidsprobleem heeft hem daarna grote parten gespeeld.

Ik dacht ook dat hij niet meer leeft, volgens mij een keer gehoord. Is wel al een paar jaar terug meen ik. Hij heeft niet veel gedekt in Nederland denk ik. Of hij heeft de verkeerde merries gehad. Er zijn dus maar weinig kinderen van hem over. Degene die er zijn, die ik hier voorbij zie komen, zijn echt wel de moeite waard.
Mijn hengst Damon heef techt een gouden karakter. Geen idee of hij dat van Hillbilly heeft. Veel Waxwing ponies zijn uitermate goede kinderponies.
Is Powys Sandde of zo iets ook niet van Hillbilly? Halfbroer van Fizz of zo.

boeflover

Re: [HK] nu ook een topic speciaal voor de welsh pony fokkers!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:42

Wat leuk dat er weer is wat meer inschrijvingen in de sectie D zijn!
Baal ervan dat ik wrs dit jaar niet zal kunnen komen, is nl. mijn werkweekend en durf eigenlijk geen vrij te vragen omdat ik v/a 28 febuari al 6 weken achter elkaar vrij ben ivm vakantie... ms dat ik wel een keertje dan de vrijdag vrij vraag en dan ga, v/a hoe laat start dat ongeveer? ben tot nu toe alleen nog naar de 2e bezichtiging geweest dus heb geen idee wat er uberhaupt vrijdag te zien is?

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:44

powys sant is idd ook van hillbilly en dus ook halfbroer van fizz en van swyn en geloof zelfs een volle broer van seren..
allebei komen ze uit lacy sable

ik meende ook dat hillbilly niet meer leefde.

en melanie; ik heb fizz,swyn en seren persoonlijk gekent...alle drie geweldige lieve makkelijke pony,s

heb zelfs nog een tand van fizz hier liggen die ik er zelf uitgetrokken heb...

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:46

Powys Sant komt op de keuring aldus de website van het nwpcs

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:47

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:49

zag idd net dat powys sant komt,ben heel erg benieuwd naar hem..vind het een hele interessante hengst.

en sandy,s simba en munbus siebren komen ook las ik.
ben heeeeel erg benieuwd wat die 2 gaan doen!

van simba verwacht ik eind mei een veulen en zit er zelfs over te denken om pepper nog een keer bij simba te doen als het veulen goed genoeg is.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:49

De pagina op het NWPCS staat wat vreemd, ik kan de namen van de hengsten maar half zien.
Zit wel wat interessants bij de A tjes. Ben met name benieuwd naar de Criccieth Hywel x Revel Humming Top.
He ik zie nu ook een Hillbilly zoon erin staan. Dat was degene die ik eerder bedoelde. Niet gedacht dat die ook op de HK zou komen.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:53

dat is idd sant ja,zie overigens wel meerdere interessante hengsten

wij waren van plan om beiden dagen te komen maar zoals het er nu uitziet word het alleen de zaterdag

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:01

Ik ga er wel heen. Als ik weer bij regtur mag logeren :Y) . Anders blijf ik heen en weer rijden.
Ben de laatste jaren elke keer geweest. Overigens nooit een hengst gebruikt van het NWPCS, maar toch mooi om te zien wat er rondloopt. En wie weet kon ik iets heel moois tegen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:02

Melanie5 schreef:
De pagina op het NWPCS staat wat vreemd, ik kan de namen van de hengsten maar half zien.
Zit wel wat interessants bij de A tjes. Ben met name benieuwd naar de Criccieth Hywel x Revel Humming Top.
He ik zie nu ook een Hillbilly zoon erin staan. Dat was degene die ik eerder bedoelde. Niet gedacht dat die ook op de HK zou komen.

Naar de criccieth hywel ben ik ook wel benieuwd, nl nog niet veel volwassen pony's van deze hengst gezien, tot nu toe 2.

pitjebell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:09

Melanie5 schreef:

Heb zelf even de pagina weergave op 75 procent gezet en kon toen alles lezen

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:24

Inowa, weet je trouwens al wat meer over Winoa? Of ze nou wel of niet drachtig is?
Ik ben blij dat alles hier drachtig is. Kijk echt heel erg uit naar de veulens. Vooral naar die van Weston Mr Model.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:29

ga ervan uit dat ze niet drachtig is...verwacht het ook niet.

heb voor de liefhebbers een mooie koets te koop staan...

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:37

inowa schreef:
ga ervan uit dat ze niet drachtig is...verwacht het ook niet.

heb voor de liefhebbers een mooie koets te koop staan...

Foto? Niet dat ik wil kopen, heb al een kar, maar ben wel benieuwd.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:39

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:48

Wat jammer dat je te weinig tijd hebt. Ik men met Damon en de planning is een twee span in het voorjaar. Welshjes zijn zo leuk voor de kar.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:51

ja dat wel maargoed,ik heb hem staan en hoevaak heb ik nu eenmaal de tijd om eens echt met winoa ta gaan mennen.
en daarbij word ze dit jaar weer gedekt dus ze zal er snel zat niet meer voor passen,winoa kennende is ze weer heel snel heel dik

voor in de toekomst wil ik een marathonwagen maar dat kan wel wachten.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:05

Melanie5 schreef:

Ja daar zijn wij ook benieuwd naar. Neem aan dat die uit summertime komt?

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 21:42

benieuwd hoe een aantal hengsten er in levende lijve uitzien.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:05

patrick76 schreef:
Aan de slachthaak lijken ze allemaal op elkaar... :D

patrick76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:20

BlackDevils schreef:
patrick76 schreef:
Aan de slachthaak lijken ze allemaal op elkaar... :D

dan heb je er vast nog niet veel zien hangen . . . .

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:22

kon nog wel s meevallen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 22:32

Girlgamer schreef:
Melanie5 schreef:

Ja daar zijn wij ook benieuwd naar. Neem aan dat die uit summertime komt?

Of Joy, dat is ook een Humming Top. wat is summertime toch een heerlijke merrie! In elk geval heel erg benieuwd dus naar deze hengst, maar dat zullen er wel meer zijn veronderstel ik.

Marouschka, leuke wagen, maar ik denk dat ik dan ook eerder voor een marathonwagentje ga (mezelf kennende op buitenrijden ;)).

regtur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:10

Melanie5 schreef:
Ik ga er wel heen. Als ik weer bij regtur mag logeren :Y)
Dat mag en ditmaal heb ik een privekamer voor je met een ECHT bed...... Anders blijf ik heen en weer rijden.
Ben de laatste jaren elke keer geweest. Overigens nooit een hengst gebruikt van het NWPCS, maar toch mooi om te zien wat er rondloopt. En wie weet kon ik iets heel moois tegen.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:23

regtur schreef:
Melanie5 schreef:
Ik ga er wel heen. Als ik weer bij regtur mag logeren :Y)
Dat mag en ditmaal heb ik een privekamer voor je met een ECHT bed...... Anders blijf ik heen en weer rijden.

Jee wat een luxe haha. Maar ik slaap altijd prima bij jullie hoor. Is altijd super gezellig. Echt zo'n weekendje uit. We mailen wel verder of hoe en wat, maar alvast weer bedankt.
Trouwens, vorige keer had ik een heel appartement bij jullie. Met eigen badkamer enzo. Weet je nog?