Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vanny_ schreef:[JH] Nike Windrunner jackets?
Ben ik de enige dan die deze jassen zo vreselijk vindm'n broertje heeft er ook een...
Golan schreef:hee, ik was super depri maar de opening heeft we weer een beetje vrolijk gemaakt....
Cynn_x schreef:Golan schreef:hee, ik was super depri maar de opening heeft we weer een beetje vrolijk gemaakt....
What's wrong?
Golan schreef:hee, ik was super depri maar de opening heeft we weer een beetje vrolijk gemaakt....
Golan schreef:huh de berichten die ik hier plaats worden ineens bij m'n berichtenaantal opgeteld ?
Cynn_x schreef:Waarom zogenaamd ziek dan An?
Golan schreef:Cynn_x schreef:Waarom zogenaamd ziek dan An?
ik ben eigelijk ook wel ziek, maar de grootste reden is dat ik niet mee ben gegaan omdat me zus mee is... en dat vind me moeder dus belachelijk wat het eigenlijk ook wel is...
Cynn_x schreef:Golan schreef:huh de berichten die ik hier plaats worden ineens bij m'n berichtenaantal opgeteld ?
Nóg iemand die erachter komt!
Golan schreef:huh de berichten die ik hier plaats worden ineens bij m'n berichtenaantal opgeteld ?
ikenpaardjes schreef:Golan schreef:huh de berichten die ik hier plaats worden ineens bij m'n berichtenaantal opgeteld ?
Is dit bij andere HK topics niet zo dan?