Bedankt voor alle taxaties... ! Ik ben zo stom, ik ben er namelijk nog iets vergeten bij te zetten de pony zuigt ook lucht. In de wei doet hij dit niet, in de stal heeft hij het heel erg. Dit is ook wel belangrijk denk ik
Naam: Ponyhoeve Favorite Geslacht: Merrie Ras + hoogte: Welsh pony,1m30 Leeftijd: 9 Afstamming/Papier: Peter Gryngallt Perfick X Dyle Annemone Sport: Recreatief rondhobbelen,en het begin van dressuur zit er ook in Prestaties: Ze is als kleintje vaak eerste geworden op keuringen Gebreken: Snel hoefbevangen en als ze een veulen heeft laat ze zich niet zo makkelijk vangen in de wei Foto:
Naam: Vlonderzichts Onno Geslacht: Ruin Ras + hoogte: Welsh pony,1m21 Leeftijd: 3 Afstamming/Papier: V. Gulden Hoefs Vivaldi M. Vlonderzichts Asha Sport: Hij is pas ingereden,maar we verwachten een dressuur of springtalent Prestaties: Geen Gebreken: geen Foto:
Dit is dus Herdershof's william Een ruin van 9 jaar l1 dressuur m springen 2 witte achter beentjes en een bles 136.3 kan zeer goed springen Met mijn zusje
ik vroeg mij af hoe duur mijn gewelde chestnutlady is
info: 12 jaar vader: mariska's robin bruin sectie: B merrie 1.34 hoog
sportinfo:
Z2 DRESSUUR!! +33 winst. 4e op de nederlandse! 5x kringkampioen 2x 2e van overijssel veel front! werkwillige pony kan ook super springen! veel prijsen gewonnen!