5%zegt van nee, 95%zegt ja
als je me begrijpt

ergen best grppig;
ik heb zoveel moeten vervagnen,omdat alles kapot is
en ik neme echt wél me eigen spullen mee
dat ze allleen nog aar een Zadel+een paar borstels hebben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vanny_ schreef:Ja maar bedoel je omdat die spullen die jij voor haar hebt gekocht kapot gingen? Want ik hoef nooit dingen nieuw te kopen/vervangen voor Bandit behalve als ik bijv. een halster heb gekocht voor hem, en deze gaat kapot. Dat doen de eigenaren gewoon.
Ook al ben ik de enige die de spullen gebruikt... ik kan het me wel voorstellen als je iets opzettelijk kapot maakt ofzo dat je nieuwe moet kopen.
Amber_VZ schreef:Hoooooooooooooooooi Fieke hier vanuit het o zo leuke weesp.
Jooooooooooaah ik ben bij amber, leuk he.
doeiee.
Vanny_ schreef:Leuke kleurtjes Naat!
Winniiee schreef:Ik weet niet of jij iets betaald voor die pony of niet.
Maar op zich vind ik het niet zo heel vreemd.
Jij rijd die pony voor je plezier niet omdat je hem uit moet brengen op wedstrijd sport.
Dus kun je natuurlijk ook een steentje bijdragen door bijv. wat spullen te vergoeden.
Silfanoo schreef:Winniiee schreef:Ik weet niet of jij iets betaald voor die pony of niet.
Maar op zich vind ik het niet zo heel vreemd.
Jij rijd die pony voor je plezier niet omdat je hem uit moet brengen op wedstrijd sport.
Dus kun je natuurlijk ook een steentje bijdragen door bijv. wat spullen te vergoeden.
maar zij moet bijna alles betalen..
als er iets kapot gaat moet zij het betalen..
en het is niet eens haar eigen pony!
dat zou ik ook niet leuk vinden hoor!
Vanny_ schreef:Alles goed?Heb je Vicksel ook al gemeet?
Winniiee schreef:Ik snap dat het best veel is vooral als je jong bent.
Maar ik ken zo ook mensen die zo'm 100 a 150 eurie voor een verzorg pony/paard betalen zodat ze een beetje van de hoefsmid meekunnen betalen de stalling voer, en enz. Dus alleen het tuig wat je misschien een keer in de 10 jaar nieuw moet kopen ( bij hoofdstellem miss. vaker) En hoefsmid enzo vind ik best redelijk.