absque_dubio schreef:Interessant zeg Jenny. Helemaal dat ze zoveel over de pony's kunnen vertellen, hier houdt het toch wel vaak op bij de predikaten. (Vriendje kan over de nwr's ook zo belachelijk veel vertellen, echt ik vraag me af hoe hij dat allemaal onthoudt, wat een info zit er in zijn hoofd zeg).
Een rondje met ervaren fokkers lijkt mij echt fantastisch. Ik denk dat bijv Lisan en ik al heel veel van jullie kunnen leren, dus misschien eens in NL beginnen? Ook hoe jullie naar bewegingen, bouw, verbeterpunten per pony kijken vind ik heel interessant.
Helaas kon ik niet komen bij de open dagen van 2 fokkerijen dit jaar. Anders was ik zeker gegaan. En ben zelf laatst bij Peacock stud geweest. Haar merrie Flaxis had me zó betoverd dit jaar, dat ik wel naar haar type pony's moest gaan kijken. Dus berichtje gestuurd en ik was van harte welkom! Uiteindelijk hebben we vanwege het weer in een schuilhut staan kijken en zat het weer wat tegen om uren in de wei te staan, maar zo'n type pony spreekt me ontzettend aan. Maar het lijkt me ook leuk om bij de fokkers hier op bokt eens te gaan kijken en af te spreken.