Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ardo_iggy schreef:Spritz schreef:Zal die bij ons eventjes nameten, C of D pony hangt erom... Is een 3,5 jarige ruin. Ik PB je de stokmaat wel even door zodra ik hem heb gemeten.Of moet het een kleine C zijn?
Grote c zoeken wij. 1,35-1,37.
MarleenvdB schreef:Jeeeeeej ik heb ook een nieuwe pony gekocht! 2,5 jarig welsh sectie a hengstje. Valk van kleur.
Volgende week komt ie naar mij en natuurlijk zal ik dan ook wat fotos plaatsen!
Nou had ik wel een vraagje.. Misschien dat ik in februari 2015 met hem naar de hengstenkeuring wil gaan. Als ie bij de fokker gebleven was had ie dat namelijk ook gedaan.
Maar wat zijn de regels waar je aan moet voldoen? Zoals zelf lid zijn van het stamboek ofzo?
Alvast bedankt!
_Michelleee schreef:Ze is het dan uiteindelijk, na vandaag nog eens te gaan zien, van ons geworden!![]()
Binnen 2 weken zal ze opgehaald worden...![]()
sneeuwpop schreef:Vandaag wordt onze hengst gecastreerd.
Ben benieuwd!
Hij is al super lief, dus denk dat het een geweldige kinder sportpony gaat worden met zijn mooie ruime gangen.
( dan kan hij straks bij de merries op het land- anders had hij best hengst kunnen blijven zo braaf als hij is)
regtur schreef:Ik ben op zoek naar een span schimmels met sportpotentie, min. 4 jr en mannelijk geslacht. Boven in de A maat.
In de aanbieding, niet van mijzelf: 2 rassige grijze hengstveulens, 1 valk jaarling b, geweldige beweger, 1 bruin NWR jaarling, blijft C maat. Bekend met MP en sporthorses.