_R_G_ schreef:ow trouwens het veulen van zatoska leeft dus ben erg benieuwd wat daar uit komt rollen haha
Ik ook ,, je laat wel foto's zien heaa ??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_R_G_ schreef:ow trouwens het veulen van zatoska leeft dus ben erg benieuwd wat daar uit komt rollen haha
zusje wil op mijn renstal
hvjullie !!!
haha

ze heeft een 7.8 en ze verdient dik een 8,5 
ik heb
.
gebracht wordt naar het rusthuis en vroeg of ik mee wilde. Om 11:30 gaan we haar brengen
. Ik ben ook al de hele week een beetje ziek dus voelde me niet lekker.
wel jammer dat je haar nog niet een week mocht doen
sterkte met de ziekte ik heb ook een ziekte
.

Vanny_ schreef:Zooo had vanavond een feest, was er om half 9, ben nu alweer thuis.
Ik ben samen met een vriendin eerder weg gegaan omdat ik een belletje kreeg van de eigenares van Vanity. Ze vertelde dat Vanity morgen algebracht wordt naar het rusthuis en vroeg of ik mee wilde. Om 11:30 gaan we haar brengen
. Ik ben ook al de hele week een beetje ziek dus voelde me niet lekker.
Echt te snel, ik had verwacht dat ik Vanity nog zeker een week zou doen...
Veel sterkte meis.. Maar daar zal ze een fijne tijd hebben dat weet ik zeker. Kan je haar wel nog gewoon opzoeken?? Yucome schreef:Hmm.. weet iemand een openingszin voor de volgende wp?
Yucome schreef:OcchVeel sterkte meis.. Maar daar zal ze een fijne tijd hebben dat weet ik zeker. Kan je haar wel nog gewoon opzoeken??
. Ja gelukkig mag en kan ik haar wel gewoon blijven opzoeken. Het is te ver om elke week er naartoe te gaan. Maar ik heb haar al ong. 3 jaar gedaan dus het wordt gewoon heel raar als ze 'weg' is. _likepink_ schreef:Yucome schreef:Hmm.. weet iemand een openingszin voor de volgende wp?
Welshpraat aan de TOP het feesten houd niet OP !
Naajaa morgen is er weer een dag hea
Hahaa doei lieverds
Hij maakt een kans
Baah ik moet me nu gaan klaar maken en op de buienradar gezien blijft het bij ons ( limburg ) tot ong. 12 uur regenen!