Zo ik heb even een zware dag ! ik heb met casper ongeveer 2 km gewandeld.. Met Floris heb ik een buitenrit gemaakt en Nicky heb ik even gelongeerd Zo hee, nicky was gewoon hyper !! echt niet normaal ze staat natuurlijk ook 5 dagen al op stal met een heel klein beetje water. want ze moet minder melk gaan geven en weg van Casper. Maar nu mocht ze even haar benen strekken. Goh. Die Dikke kleine slome nicky ging toch joh !!! ze is ook echt ontzettend afgevallen. Ze begon helemaaal te bokken enzo, dat heb ik echt nog nooit eerder gezien. Toen heb ik haar maar even losgelaten met Floris. Floor werd ook aangestoken ofzo, voor het eerst in z'n leven ging die echt showen. Staart recht overeind en strekken joh ! Als hij nou ook eens even zo onder het zadel liep !! ik heb er geen foto's van. maar wel wat andere ik zal ze even op de computer zetten !
Ik ga even met mijn vader bij de snackbar eten eerst aten we met 5en, toen 4en, toen met zn 3en.. en nu gaat mn bro ook weg, dus gaan we lekker bij de snackbar eten
Bijna weer in NL vind et aan de ene kant wel weer leuk dak naar huis ga maar vond het hier ook heel leuk & ging mij veels te snel allemaal. Gewoon bijna weer naar school . Nou ik weet wel wat ik ga doen als ik weer thuis ben slapen, slapen & nog eens slapen. Moet wel m'n boeken nog kaften =(. En donderdag weer naar de pooonies !
Hmmmmmmmmmmmmm ik baal zo dat ik geen foto's van hem heb toen hij helemaal losging. staart omhoog, grote neusgaten en strekken joh. hij heeft nog nooit zo gestrekt..
Morgen ga ik met een vriendin met Floris naar de stad rijden een ijsje halen (is ongeveer 10 km heen en terug, dus best wel lang)