Topic gevonden Michelle Nog niet naar Friesland gereden Let goed op gelijke hoeven en de stand daarvan. Via t papier kan je ook weten of er predikaten zijn of hoe de ouders het in de sport doen en wat zij hebben behaald en bijv. of er nog volle broers of zussen zijn.
absque_dubio
Geplaatst: 14-11-14 04:52
Stino1992 schreef:
De fokker die niets van haar papier kent en haar naam zelfs niet weet? Vraag me af of het wel haar fokker is dan.
Nou vind t sowieso vreemd dat hij dat soort dingen niet gelijk kan vertellen als je komt kijken. maar ziet eruit als een leuke pony.
Djune heb ik ook gevolgd, zo'n leuk dier!
_Michelleee
Geplaatst: 14-11-14 13:09
Ik heb haar papieren etc even nagevraagd en dit heb ik ontvangen:
Ze heet anouk vader; de beukenallee's silence moeder; mariska Vadersvader; ysselvliedts sven os
Sven loopt idd bij jannes kinds, ik heb nog 2 veulens van Sven gefokt. zeer fijne karakters.
Fotografie91
Geplaatst: 14-11-14 19:52
Even vraagje aan de kenners hier
ik zag net in het welsh blaadje dat binnenkort weer de ibop is is dit ook voor mennen gelijk? en zo ja wat moet ik daar van verwachten gewoon simpel stap en draf en oefeningetje? en vanaf welke leeftijd mag dat? Ik wil graag mijn 3 jarige voor de ibop doen voor de kar dan maar als het pas volgend jaar mag is ook geen probleem. ik denk dat ze er wel klaar voor is als ze niet drachtig was had ik volgend jaar al met haar willen starten namelijk
Weet een van jullie toevallig een palomino C pony te koop. Het liefst een ruin of hengst maar een mooie merrie staan we ook voor open. uiteraard hebben wij alle internet verkoop site's in de gaten maar helaas niks te vinden vandaar hier de vraag.
Maakt de lokatie nog uit? Anders zal ik eens rondvragen. Poosje terug nog wel een merrie te koop gezien, was wel nwr geloof ik. Vaak heb je via via wel meer kansen.