You can tell me that there's nobody else (But I feel it) You can tell me that you're home by yourself (But I see it) You can look into my eyes And pretend all you want But I know, I know Your love is just a lie It's nothing but a lie
Ben er weer Was vandaag van mijn fiets af gepleurd Mijn vriendin fietste voor mij en we fietse over een stuk ijs en precies te gelijk flikkerde wij echt ik lag te lachen op de grond Net op Pamper gereden. Hij was vervelend Hij wilde maar niet rechtdoor, nou ik stuur hem rechtdoor.. hij gooit zijn kop omhoog pakt het bit vast en gaat in volle galop naar de uitgang.. dus ik ging al goed zitte en ja hoor nte voor de uitgang stopte die Nou uit eindelijk ging het wel goed, hij probeerde het wel Hij moet gewoon luisteren En ben er niet afgevallen T ging wel link want in volle galop naar C en dan hele korte bocht naar links
Idd Rebecca, Anouk loves Welshpraat! Ik wist niets en toen dacht ik, hee, ik ga dat erop schrijven en maak er een foto van. Iedereen zo: Wat is WP? Zeg nou! Ja, wat is dat?!
Had bio praktische toets, duurde eigenlijk van 12.40 tot 15.10 maar je mocht gelukkig weg als je eerder klaar was. Ik was om 10 voor 3 klaar, jeetje moest een beetje van die k*t mosterdplantjes gaan observeren, tekenen & meten en dan heel onderzoek doen en ik was m'n fcking geo vergeten, maar gelukkig stond er ergens milimeterpapier maarja duurde echt zo lang... en heb overal maar wat ingevuld want werd het zat.
Sterkte Jessica! Ik wil ook tosti's Haha Marije. Ja hoor, Jessica, welke trouwens? En waarvoor? Wat is er met vodafone Eeev? Dat lijkt me echt saai, plantjes observeren. En lekker Tania. Ik had ook nog een of ander koekje met een puddinkje en vruchten gemaakt en onze poetsvrouw dacht dat ik die in een winkel had gekocht.
Zo, bijgelezen.
Laatst bijgewerkt door __Anouk op 12-01-09 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Kút vodafone, niet Eeev pesten, want dat is een Wp'er en die mag niemand pesten en niet stom tegen doen. Fúck vodafone. Ik heb Telfort, bellen is daar zoooo duur.