Een wat duidelijkere foto:
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. 

T3mptati0n schreef:Wat vinden we hier van de hengst Vechtzicht's Comet, die ter dekking staat in Weiteveen. http://www.martmenke.nl
Het is hier enorm dichtbij, en heb m al eens gezien. Vind het een enorm mooie hengst, vind het alleen niet wat voor Jolinda.
Als 3 jarige was ze echt nog erg iel (zit in de bloedlijn van vooral moeders kant). Nu als 5 jarige is ze echt al stukken opgeknapt. Minpunten aan haar vind ik dat ze een erg lange rug heeft (en daardoor zelfs een 18 inch zadel aangemeten heeft gekregen! gelukkig is ze verder wel in verhouding) en ze heeft een vrij kort onderbeen.

inowa schreef:volgens mij komen lucius en lucas bij mij uit de buurt.....die hebben nog wat jong spul lopen(geloof een paar hengsten)
. maar heb hem nog nooit in het echt gezien (alleen dus 2 van zn volle broers en daar ben ik helemaal weg van) dus ga hem binnenkort is irl bekijken. andere opties staan ook nog open, kort bij huis is overigens daarin geen voorwaarde (t/m de veluwe zeg maar, friesland/groningen enzo wordt wel echt te ver). Angela is van Telynou Souza x Shamrock Secret Design, maar zoek vooral een hengst die haar kan verbeteren. verbeterpunten aan annie zijn haar gangen en ze mist diepte. Verder wil ik een hengst met een correcte bouw, een mooi hoofd en bij voorkeur een hengst uit bewezen lijnen. Ik hoop een pony te fokken die in de showring mee kan doen. Karakter van de hengst is niet super belangrijk, aangezien ponylief al súper braaf is.