Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Golan schreef:whaa Laura, ik ging net voor de grap ff op Golan zoeken, staat ie in het top 5 topicdankjewel voor het nomineren + stemmen laura en emmie
Yucome schreef:Hoi allemaalHeb vandaag Linda gereden, opzich gaat het wel goed maar ze is zo hard in de mond :/ Als ik gewoon ontspanne zit doet ze waar ze zin in heeft en als je niet oplet loopt ze gewoon tegen het hek aan
Dus ben nu helemaal de oorzaak aan het zoeken en wat ik dus moet doen
Ben best lang bezig geweest maar volgens mij ligt het probleem bij de achterhand. Dus nu maar wat leuke oefeningen verzinnen voor de achterhand eronder te krijgen, en dan morgen onder de les uitproberen. Iemand nog suggesties??
Celiien schreef:*knip*
Ik heb echt het gevoel van, ja ik heb ook mn trots? het zijn mijn spullen! blijf eraf!
en ben eigenlijk ook echt instaat te stoppen.
wat moet ik doen? gewoon zeggen , joh luister is , ik stop? een goed gesprek, mét je ouders met die baas!
of gewoon doorghaan en dit allemaal slikken? ik zou het niet meer slikken, ik werd ook k*t behandeld op vorige stal, ben er weggegaan, maar ik kón er weggaan (hoodini en fleur waren toch verkocht)
vinden jullie dat ik me aanstel? nee, je stelt je absoluut niet aan
Owja en nu heb ik nog een paar vragen;
worden de hoeven van een paard hoe ouder ze orden slechter? ze worden wel kwetsbaarder volgens mij (dan denk ik aan een leeftijd van 20+ )is het slecht voor de hoeven om op beton met een klein beetje zaagsel te staan? ja, als dat de stal is wel
is het slecht voor de hoeven om op een zeer natte weiland te staan? ofwel erg modderig, en gewoon barslecht? nee, is niet erg, wel goed letten op mok
Silfanoo schreef:Goedemorgen
gaat hier lekker snel... not.
_Barbara_ schreef:Hallooo
Ik heb net mn hand verbrand, nouja stukje dan. 200 graden van de stijltang