Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pien26 schreef:Regtur, paarden leren ook van elkaar. Dus als de veulens zien dat de anderen altijd meteen komen is dat al een leerproces. De mijne komt graag knuffelen en dat ziet de kleine. Zij komt dus ook al wel, alleen laat zich nog niet pakken buiten. Dat komt vanzelf wel. Overigens wordt ze ook weggejaagd want aandacht delen doen ze niet graag.
Als jullie je afvragen waarom ik in 'de grote' en 'de kleine' praat dan komt dat omdat mijn oom geen paardennamen onthoud. De friezen zijn verkocht maar toen was het al de oudste fries en de jongste en dan 'die schimmel'. Nu hebben we twee schimmels en is het de grote en de kleine. En ik neem het over.
absque_dubio schreef:Bij Jenny is het echt genieten ja, die pony's zijn allemaal zo gek op haar. Prachtig om te zien.
Hier dus dat nwr ding wat echt een ramp is, dus ik ben echt wel een voorstander van vroeg mensen-mak. Maar er zit natuurlijk een verschil in even een aai of een borstel erover, of uren uitgebreid poetsen en alles oefenen.
Jeetje wat begint de kleine meid prachtig te worden! Mooie kleur ook. Ben benieuwd over 3 jaar.
AnnetB schreef:Ja. Als je volgend jaar je veulen daar wil registreren is het wel belangrijk dat je de merrie daar ook al geregistreerd hebt staan.