Ben net terug van school, gewoon NIET leuk ! We moesten om 11 uur op school zijn. Dan gingen we en video kijken van het kamp van vorig jaar, waar ik geen eens bij was trouwens. En dan om 12 uur gingen we met z'n alle op de fiets naar het strand tot 2 uur, daarna mochten we naar huis. Nou, ik met mijn fiets fobie, moest dus bij iemand achterop. Ze zouden ons in de gaten houden enz, en als Annelies (meisje waar ik dus bij achterop zat) moe zou worden dan kon ik bij een andere achterop. Nou, Annelies had heel zwaar en we waren nog geen eens op een kwart en toen lagen we een heel eind achter. Niemand op ons wachten ofzo, en uiteindelijk hebben we aan mensen in de buurt de weg moeten vragen. Dat hele eind gelopen !! Kwamen we uiteindelijk om half 2 eens bij het strand aan !! Wij allebei doodop, en niemand was ons komen zoeken ofzo ! En op het strand hebben we helemaal geen ene reet gedaan ! Konden we weer terug,,, phoeh... heb ik dat hele eind naar me huis gelopen !
we hadden gym, dus wij gaan naar de grote gymzaal. wij gaan daar omkleden. maar er was niemand van onze klas. Dus wij vragen waar H1G is. Moesten we in de kleine gymzaal gymen Dus wij proberen die kleine gymzaal te zoeken. naar 10 minuten fzo waren we der eindelijk