Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stalshamrock schreef:ik wil ook wel thee.
bosvruchten als ik mag kiezen.
PeeWij schreef:stalshamrock schreef:ik wil ook wel thee.
bosvruchten als ik mag kiezen.
En op de stand wilde je geen bosvruchten![]()
Helaas geen koekjes!
PeeWij schreef:He FRED je AVA is veranderd!
stalshamrock schreef:PeeWij schreef:
En op de stand wilde je geen bosvruchten![]()
Helaas geen koekjes!
wel eerlijk blijven he!!
vanda's schreef:Ik heb een hele doos vol theesmaakjes, ook bosvruchten voor Lotje!
stalshamrock schreef:oke dan. dat heb ik dan denk ik echt niet gehoord want anders had ik die liever gehad namelijk.
maar ja volgende keer beter he.
vanda's schreef:Ik heb een hele doos vol theesmaakjes, ook bosvruchten voor Lotje!
PeeWij schreef:stalshamrock schreef:oke dan. dat heb ik dan denk ik echt niet gehoord want anders had ik die liever gehad namelijk.
maar ja volgende keer beter he.
Volgende keer bewaar ik speciaal voor jou bosvruchtenthee!
stalshamrock schreef:PeeWij schreef:Volgende keer bewaar ik speciaal voor jou bosvruchtenthee!
doe maar hoor. drink ik wel op. (maar niet de hele doos he!!)
yorick schreef:Wast ik weer ff,gaat echt hard hier vandaag,koekjes en boze mensen.
had je gister me sms nog wel gehad dan? stalshamrock schreef:vanda's schreef:Ik heb een hele doos vol theesmaakjes, ook bosvruchten voor Lotje!
wat lief van jou.
1e visite is bij peter en de 2e dan bij jou. haha
Welshfanatic schreef:yorick schreef:Wast ik weer ff,gaat echt hard hier vandaag,koekjes en boze mensen.
Hayhad je gister me sms nog wel gehad dan?
yorick schreef:Jawel,nog niet terug gesmst he,was erg laat thuyis en vanmorgen nog niet aan gedacht,sorry