Oké, hier komt ie 
Mijn echte voornaam is: [naam]
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): [woonplaats]
(Althans, bijna in [woonplaats]
)
Daar woon ik met: Mijn ouders, mijn vervelende broertje en m'n zus.
Ik heb wel/geen relatie: Telt een relatie met een paard ook? Dan ja 
Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: Nope, hij houdt niet zo van computers 
In het dagelijks leven ben ik: Gek, Vooral Paardengek.
Indien student: ik studeer: Niks, ben een 2E'r (VWO..)
Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: Ik heb geen stal, maar bij mijn verzorgpony's staan 9 á 10 pony's 
De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): 4 Shetten, 1 Welsh, 1 New Forest en de rest zijn allemaal kruisingen.
Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: Mijn eerste lievelingspony was Spanky, een klein Welsh A schimmeltje. Die werd verkocht, dus ging ik opzoek naar een ander lievelingspony. Dat werd Elita, weer een Welsh, dit maal een D-E pony. Ook na een maand werd ze verkocht, en ik ging naar een andere manege. Daar zag ik een vréselijk lieve welsh Pony staan, Noortje, een Welsh A. Heb er voor de rest nooit op gereden, maar het was gewoon een droomponytje. Helaas bokte de pony veel, dus ze werd onderzocht. Conclusie; Drachtig. Daar hadden we op de manege niet zo veel aan, dus ze werd verkocht. Na 2 maanden ongeveer mocht ik op een pony waar ik nog nooit op had gereden, Kuzco. Het bleek weer een welshje te zijn..
En dat is nog steeds mijn lieveling
Ik ben nooit bewust opzoek gegaan naar Welshjes als lievelingspony, maar ik vál er gewoon op!
Ik fok onder de stalnaam: Ik fok niet 
Verder heb ik de volgende huisdieren: Een kat en een hondje (pup)
Dit ben ik (foto): Moet dat? Goed dan, dit ben ik met een Welsh-K (jaja, alweer een welsh
) van de manege.
http://img514.imageshack.us/img514/6825/img1070fu2.jpg
Ik wil nog vertellen dat: Welshjes zijn gewoon het einde 
En, goedgekeurd?