Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chantalll schreef:Pas er wel mee op met halsdekens als je ze 24/7 op laat !
De manen krijgen dan geen zuurstof meer en verstikken ...
PaysBas schreef:Mmm zit een beetje met de dekenmaat voor evt. een Horseware deken. De pony's zitten nu zo'n beetje in de volgende stokmaten er tussen 190m-120m-121m. Zou dan een deken van maat 145 wel kunnen passen?
Nika dekens zal ik ook eens naar kijken.
Dekens moeten wel echt tegen geruk/gepluk van andere pony's zijn bestendig.
PaysBas schreef:Nika dekens heeft geen dekens waarbij je de hals eraf kan halen, dus die vallen voor mij af. Helaas! Maar wel heel vriendelijk geprijsd met frisse kleuren.Zou evt. wel wat kunnen zijn qua regendekens voor volgend jaar mochten ze tussendoor weer wat slopen of laten slopen door derden op vier benen.
Heb tot nu toe dekens vanuit de fabriek van QHP waar een regionale ruitersportzaak haar label op heeft laten zetten.
Zag bij Paard en Koets Dominick dekens en deze leken me redelijk stevig, althans de buitenstof.
Bucas heeft toch fleece aan de voorkanten [kale borstschuurplekken vd 4voeters ervaring] en niet veel ruimte bij de beenuitsparing, ben daar niet zo'n fan van.
Staldekens heb ik geen belang bij omdat die niet waterdicht zijn en onze Welshjes ook in de drek op stal rollen en dan is het resultaat gore pony en doorweekte deken.
@Cemlys: Deano weet je al naar wie die is doorverkocht?