regtur schreef:VisibreTeam schreef:Hebben jullie allemaal het welshmagazine?
*komt binnenvallen, sorry daarvoor*
Zou me niets verbazen als die pony met dat zwaaiende voorbeen van jou is....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cuneracobs schreef:Het punt over voeren of show conditie, komt nooit iedereen op 1 lijn makelijk zat.
tuurlijk lopen er ponys die net over het "randje " gaan kwa vet , ik erger me meer aan de ponys die dan zogenaamd in sport conditie zijn en waar mensen van overtuigd zijn dat ze op de goede weg zitten maar de ponys er gewoon slecht uit zien!!! is dat dan de weg? we praten over een welsh pony vol en rond zo is het ras , is het dan goed om ponys in "sport conditie" te brengen dat ze niet vol zijn maar helemaal plat, wel een brede borst erin maar dat maar verder heel enkel zijn? dat is gezond? zo hoord het dan? wie zegt dat? als je een pony in zo'n conditie wil brengen zit je dan niet bij het verkeerde ras?
zal hier best een hoop mensen mee tegen het verkeerde been trappen maar altijd maar dat ge*** over te vete ponys!bekijk het is andersom!??
ik heb het gister ontvangen, mooie welsh ponys die Varpullan!!
cuneracobs schreef:Het punt over voeren of show conditie, komt nooit iedereen op 1 lijn makelijk zat.
tuurlijk lopen er ponys die net over het "randje " gaan kwa vet , ik erger me meer aan de ponys die dan zogenaamd in sport conditie zijn en waar mensen van overtuigd zijn dat ze op de goede weg zitten maar de ponys er gewoon slecht uit zien!!! is dat dan de weg? we praten over een welsh pony vol en rond zo is het ras , is het dan goed om ponys in "sport conditie" te brengen dat ze niet vol zijn maar helemaal plat, wel een brede borst erin maar dat maar verder heel enkel zijn? dat is gezond? zo hoord het dan? wie zegt dat? als je een pony in zo'n conditie wil brengen zit je dan niet bij het verkeerde ras?
zal hier best een hoop mensen mee tegen het verkeerde been trappen maar altijd maar dat ge*** over te vete ponys!bekijk het is andersom!??
ik heb het gister ontvangen, mooie welsh ponys die Varpullan!!
PeeWij schreef:Het gaat niet om aanvallend te reageren, maar er wordt gereageerd door mensen die je nooit ergens ziet. Hoe kun je nu een mening vormen van achter de geraniums? en ik dacht dat de gemiddelde Bokker daar eigenlijk te jong voor is![]()
Daarnaast niet weten waar een jury naar kijkt maar wel fokken. Dat is vermeerderen en heeft weinig met fokken te maken! Ik wil daar de meningen wel eens over horen van jullie!
regtur schreef:Ik zag dat jij je hengst te huur aanbiedt. Deze benaderd m.i. aardig de doelstelling van de fokkerij. Waarom ga je hem dan zelf niet gebruiken?
patrick76 schreef:Ik ken geen pony die op de keuringen op een eerste plaats stond, volgens de "kenners" hier te vet was, en daardoor allerlei gezondheids kwaaltjes heeft gekregen.
BD, wij hebben natuurlijk al veel vaker de discussie gehad welke pony de beste is of wat wel of niet goed is. Maar je zegt dat een pony die op de eerste plaats staat niet altijd de beste is. Ben ik deels wel met je eens, maar wanneer is een pony wel de beste dan?
regtur schreef:Melanie5 schreef:iedereen heeft een ander fok doel. Vergeet niet dat er ook veel welshjes in de sport lopen. Wel of niet showen is een keuze. Ik show haast niet, dus heb ik ook ander voer managment. Ik vind dat iedereen mag en moet doen wat hij of zij goed dunkt. Trouwens girlgamer het veulen wordt zeker schimmel.
Fokdoel zou eigenlijk hetzelfde moeten zijn. Ander verhaal is dat er veel ponies voor de sport gebruikt worden of vrijheidsdressuur, of wat voor ander doel dan ook.
Ik zag dat jij je hengst te huur aanbiedt. Deze benaderd m.i. aardig de doelstelling vande fokkerij. Waarom ga je hem dan zelf niet gebruiken?
patrick76 schreef:bedoel je dat deze hengst verbeeld hoe een Welsh A zou moeten zijn?
PeeWij schreef:Ach ja Feyenoord en Ajax zijn een dag en nacht verschil en hebben ook beide fans!
PeeWij schreef:Trouwens als oranje speelt zijn de verschillen tussen Feyenoord en Ajax ineens niet zo groot meer!
PeeWij schreef:Ik open uit nieuwsgierigheid toch ff je website en zie als eerste een pony met een slofteugel...Hoeven geen foto's te plaatsen, kom eens naar een show en je ziet waar wij voor staan! !
patrick76 schreef:Patrick, ideaal is zoals door anderen gezegd vaak voor iedereen verschillend. Ik heb niet de arrogantie om te zeggen dat je dan maar bij mij op stal moet kijken want er zijn wel betere, maar ik ben toch wel blij met ze.BD, wij hebben natuurlijk al veel vaker de discussie gehad welke pony de beste is of wat wel of niet goed is. Maar je zegt dat een pony die op de eerste plaats staat niet altijd de beste is. Ben ik deels wel met je eens, maar wanneer is een pony wel de beste dan?