Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Danny_D schreef:Hallo allen,
als ik dit allemaal lees dan heb ik zoiets van dat we al onze pony's moeten aanbieden in sportconditie.
Ik draai al meer dan 30j mee (succesvol denk ik) in het internationaal welsh show wereldje en je moet gewoon weten wat je doet.
Ik denk dat we hier met veel jeugdige, enthousiaste mensen hebben en ik wil wel het één en andere verduidelijken;
Als ik een jonge pony een gans showseizoen in topconditie zet, en je ziet hem einde jaar terug herken je hem echt niet terug.
Je zou nu eens moeten terug gaan naar Wales en de RW winnaars gaan bekijken!!!
Je weet echt niet wat je dan te zien krijgt;
Mvg,
Danny
regtur schreef:Kijk eens in het laatste WM naar de reportage over Varpullan. Wat een bot hebben die ponies!
rienne schreef:is het welshmagazine weer laat van november wij hebben het namelijk nog niet gehad.
Alhoewel het me niet erg zou verbazen als de post hem hier maar weer eens verkeerd heeft bezorgd
PeeWij schreef:De resultaten bepalen hoe je moet voeren en wat de gewenste conditie is. Dus vol en rond. Wil je dat niet en je staat dan niet vooraan, hou dan gewoon je mond over te vet of schrijf gewoon niet in! Showconditie is iets heel anders als te vet!
en Berry er worden hier wel meer opmerkingen gemaakt dat ik denk, ..... Het toch allemaal zo goed weet maar nooit je eigen dam afkomen!
Girlgamer schreef:PeeWij schreef:De resultaten bepalen hoe je moet voeren en wat de gewenste conditie is. Dus vol en rond. Wil je dat niet en je staat dan niet vooraan, hou dan gewoon je mond over te vet of schrijf gewoon niet in! Showconditie is iets heel anders als te vet!
en Berry er worden hier wel meer opmerkingen gemaakt dat ik denk, ..... Het toch allemaal zo goed weet maar nooit je eigen dam afkomen!
Als je koste wat het kost vooraan wil staan wel ja. Het zit nou eenmaal in de aard van de mens om hier wat over te zeggen.
Zo zijn ook alle oorlogen over geloof enz tot stand gekomen.
Verder vindt ik dat er tot nu toe niemand aanvallend heeft gereageerd op een ander, dus laten we dat zo houden
Girlgamer schreef:regtur schreef:Kijk eens in het laatste WM naar de reportage over Varpullan. Wat een bot hebben die ponies!
Ik heb hem gisteravond ook gelezen. Leuk stuk, heb af en toe wel gelachen om zijn uitspraken![]()
Idd veel bot!rienne schreef:is het welshmagazine weer laat van november wij hebben het namelijk nog niet gehad.
Alhoewel het me niet erg zou verbazen als de post hem hier maar weer eens verkeerd heeft bezorgd
Wij hebben die van december gisteren ontvangen.
Girlgamer schreef:Beyonce blijf ik leuk vinden om naar te kijken Ines.
@ temptation: Ga gewoon eens naar een keuring voor de lol, dan kom je er vanzelf achter of ze "predikaatwaardig" is.
@ jaimyliefje: Leuk hoor. Hoe is het met je engelse merrie, heb je dr niet meer over gehoord?
Ons Glenda heeft ook een flinke buik. Ze oogt nu net zo zwaar als de laatste keer aan het einde van de dracht.
Hier staan ze 24/7 buiten en met Cleo ga ik regelmatig lopen.
Iedereen alvast fijne kerstdagen toegewenst!
Melanie5 schreef:iedereen heeft een ander fok doel. Vergeet niet dat er ook veel welshjes in de sport lopen. Wel of niet showen is een keuze. Ik show haast niet, dus heb ik ook ander voer managment. Ik vind dat iedereen mag en moet doen wat hij of zij goed dunkt. Trouwens girlgamer het veulen wordt zeker schimmel.
PeeWij schreef:Het gaat niet om aanvallend te reageren, maar er wordt gereageerd door mensen die je nooit ergens ziet. Hoe kun je nu een mening vormen van achter de geraniums? en ik dacht dat de gemiddelde Bokker daar eigenlijk te jong voor is![]()
Daarnaast niet weten waar een jury naar kijkt maar wel fokken. Dat is vermeerderen en heeft weinig met fokken te maken! Ik wil daar de meningen wel eens over horen van jullie!