Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
thissi schreef:Wij gaan naar Laon - Frankrijk..bah. Frankrijk. Naja, wel leuk hoor.. maar mijn beeld van Frankrijk is verpest door m'n frans leraar
Golan schreef:maar ik ga doeii
Vanny_ schreef:Ik had een keer verteld dat steeds in kantooruren of rond de middag een of andere vrouw me belt van een callcenter(?) ofzo. Nouja iig, een NL'se vrouw die belt naar mijn huis, en dan tegen iemand zit te praten (en dan niet tegen mij, denk van een of ander bedrijf ofzo). Die belde dus heel vaak, en als ik dan zei: "hallo", werd er opgehangen.![]()
Ik wilde ook een keer zeggen van: "Wat is dit" Maar daar kreeg ik de kans niet eens meer voor, want dan werd er al opgehangen.
Dus vandaag belde ook zo iemand rond die tijd, dus ik dacht gelijk: ja hoor zal wel weer dat wijf zijn. Dus ik pak die telefoon op, luister een paar tellen en ik hoorde op de achtergrond wat piepjes en geluidjes dus ik dacht dus dat het weer die vrouw was... ik weer opgehangen (dit keer uit mezelf).
Gaat de telefoon weer, ik denk: nee he, is het dit keer een vriend van m'n broertje
.
"Is Jimmy er"
Ik: "eh he wat... uhm nee die is er niet"
Golan schreef:heemoet zo naar te tandarts, wortelkanaalbehandeling :|
Hitime schreef:Ja, Tania. Wist je dat Ghana in 1957 afhankelijk geworden is, en dat de eerste Kolonie uit Europa ín Afrika was, die onafhankelijk is geworden?
En dat allemaal uit m'n hoofd.
quicky_lover schreef:Golan schreef:heemoet zo naar te tandarts, wortelkanaalbehandeling :|
Pijnlijk.
Sterkte.