Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caesar schreef:Maar nieuwe mensen aantrekken? Zou dat werkelijk komen door promotionele activiteiten? Is het niet zo dat de meesten gewoon erin "rollen"? Ik vraag me echt af in hoeverre een stamboek een dergelijke verkoop kan promoten zoals nu min of meer wordt verwacht.
Maar de prijzen zijn al jaren slecht. Ik snap uberhaupt niet dat er nog mensen naar toe komen met hun pony's. Als ze ze niet kwijt kunnen en wel weg moeten wellicht, en dan krijg je dus dit soort taferelen.
sneeuwpop schreef:Wij hebben ook bewust gekozen voor welsh en vond het allemaal niet zo heel duidelijk. Het kan veel beter iig.
Wij zijn gelukkig in aanraking gekomen met een goede fokker- hengstenhouder maar anders hadden we Wsl niet zo fanatiek geworden.
Caesar schreef:sneeuwpop schreef:Wij hebben ook bewust gekozen voor welsh en vond het allemaal niet zo heel duidelijk. Het kan veel beter iig.
Wij zijn gelukkig in aanraking gekomen met een goede fokker- hengstenhouder maar anders hadden we Wsl niet zo fanatiek geworden.
Maar de vraag is... Ligt dat daadwerkelijk bij een stamboek? Of bij jezelf als persoon?
.
absque_dubio schreef:De A pony's op wedstrijd nog gefeliciteerd! Ik zag foto's van Cato, zo schattig.
Hoe gaat het met jullie veulentje van dit jaar? Ookal zulke bolletjes haar?