[HK]We houden 't nog niet voor gezien, hier is WP10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bietjuhh

Re: [HK]We houden 't nog niet voor gezien, hier is WP10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 22:20

o zo leuk Nathaliee Haha! ben echt heel benieuwd

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 22:25

Ik ga slapen, weltruste! Lovers

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 22:34

welterusten lolaa Lovers

Noraly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 23:06

Neu Profiel; und ich gehe schläfen. Ik moet morgen wéér naar de keuring maar dan in Esbeek Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 23:37

Hey.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 01:24

Er zijn nog 2 mensen online op MSN, 1 is mezelf, de ander is iemand die ik wakker houd. Nagelbijten / Gniffelen
Met gesprekken over kraaien ^^.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 01:36

ook nog zo laat wakker? Tong uitsteken kom net van mn werk, ga nu van die dingen boven mn bed plakken dat je savonds sterren ziet Tong uitsteken en daarna slappen onder de sterren haha..

slaaplekker allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 01:40

Ja ik ben ook nog wakker Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 01:42

Maar nu ga ik toch maar proberen te slapen Doei, doei

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 08:30

Goedemorgeeenn Doei! haha jullie liggen nog lekker te slapen...

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 08:39

Ben te lessen met Bandit Kusje.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 09:08

Goeiemorgen Doei!
Ik vind dat ik ook al vroeg wakker ben. *LOL*

Vervelend met die sporen enzo..
Je kan natuurlijk proberen om elke les weer opnieuw te beginnen met t paard aan je been maken.. Wss weten ze dan snel genoeg hoe t ookweer werkt zonder die sporen.
Gewoon aanduwen met je kuit, geen reactie, dan een klein schopje geven, iig iets harder. En als je dan weer geenr eactie krijgt, een tik. En nja die kunnen ook harder worden..
Zo heb ik t altijd geleerd op de manege, op een gegeven moment gaan ze wel voor dat duwtje van je kuit. Knipoog
Nou heb ik daar met Winnie al helemaal geen last van, die wil wel. *LOL*

Maar ik ga maar is mn tas inpakken.
Ik heb nog zo'n drie uur en dan ga ik weg naar ponykamp.
Zaterdag kom ik pas terug en dan ga ik meteen door naar de manege. Zaterdagavond ben ik er dus pas weer.
Doei, doei

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 09:49

Goeiemorgen Lachen

Die Dino van mij is écht stout Bloos
Ik ben gister bijna met pony en al verongelukt. Huilen

Ik had met een vriendin afgesproken om een buitenrit te maken langs het kanaal.
Haar pony is net zo'n heethoofd als Dino en we zouden lekker gaan racen, even de benen strekken Tong uitsteken
Dat had ik al eerder met haar gedaan alleen ging er toen nog een vriendin mee.
Dit keer gingen we dus met zijn 2en. Wij hadden ze opgezadelt, ik netjes de martingaal eraan en we gingen op weg.

Onze manege ligt midden in een industrieterrein dus we moeten altijd eerst een heel stuk stappen voordat we bij het kanaal zijn. We waren dus de straat uit, over een grote parkeerplaats, fietspad op. En toen kwamen we bij het fietspad dat langs een grote autoweg loopt, zeg maar een breed fietspad aan elke kant van de weg met een strookje gras ertussen. Dat moet je helemaal doorstappen tot je bij de brug over het kanaal komt, daar steek je over en dan ben je bijna bij het kanaal.

Dus wij stappen over dat fietspad en tot nu toe was alles goed gegaan. ineens ziet Dino in de sloot naast het fietspad iets engs, (een pijp waar water uit komt ofzo) Dus hij gaat stilstaan, kijken, draaien enz. Daan (de pony van die vriendin) Vind ook echt alles eng en die begon ook te kijken.
Ineens draait Daan zich om en gaat er in een volle rengalop vandoor Bloos! En dino ging er natuurlijk achteraan!

Dus wij zitten in dikke rengalop (het ging écht hard!) over hety asvalten fietspad grenzend aan een dikke autoweg! Al die auto's toeteren! Ik dacht echt dit loopt verkeerd af! Dus wij galopperen daar en ik kreeg hem maar niet terug!

Fietsen er ook nog eens een opa en een oma op het fietspad, dus ik schreeuw: PAS OP! Koe Ik kon Dino en nog maar net langs heen sturen, anders was hij er zo doorheenm gegaloppeerd.
Het fietspad ging op een gegeven moment onder een viaduct door, best steil naar beneden!
Ik dacht als ik hier in glij gaat het fout! Dus net voor het viaduct kon ik hem het gras op sturen (een klein veldje voor het politiebureau Bloos )

Inmiddels was Daan ook rustiger op het veldje beland en moetsen we even op adem komen. Ik ben nog nooit zo geschrokken! Onze pony's ook niet denk ik. Ze waren helemaal druk en wij stapten verder richting stal, we wouden een ander pad in om het nog een keer te proberen maar dino werd zo druk en begon te steigeren dat het gewoon te gevaarlijk was.

We zijn toen terug naar stal gegaan en daar hebben we in de binnenbak nog even gesprongen (wat hij trouwens wel superbraaf deed Clown )

Pff als ik er nu aan terug denk kan ik er wel een beetje om lachten, want het moet er echt heel debiel uit hebben gezien denk ik. Nagelbijten / Gniffelen maar op dat moment was het niet zo grappig, het had echt heel verkeerd kunnen aflopen!

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 10:35

Ohh dat klinkt echt eng Kelly.....
goeiemorgen trouwens Lachen

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 11:10

Hooi Lovers

veel plezier op ponykamp Manoen Kusje

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 11:12

iee eng kelly ..

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 11:14

hee barbara Haha!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 11:18

Lordino schreef:
Goeiemorgen Lachen

Die Dino van mij is écht stout Bloos
Ik ben gister bijna met pony en al verongelukt. Huilen

Ik had met een vriendin afgesproken om een buitenrit te maken langs het kanaal.
Haar pony is net zo'n heethoofd als Dino en we zouden lekker gaan racen, even de benen strekken Tong uitsteken
Dat had ik al eerder met haar gedaan alleen ging er toen nog een vriendin mee.
Dit keer gingen we dus met zijn 2en. Wij hadden ze opgezadelt, ik netjes de martingaal eraan en we gingen op weg.

Onze manege ligt midden in een industrieterrein dus we moeten altijd eerst een heel stuk stappen voordat we bij het kanaal zijn. We waren dus de straat uit, over een grote parkeerplaats, fietspad op. En toen kwamen we bij het fietspad dat langs een grote autoweg loopt, zeg maar een breed fietspad aan elke kant van de weg met een strookje gras ertussen. Dat moet je helemaal doorstappen tot je bij de brug over het kanaal komt, daar steek je over en dan ben je bijna bij het kanaal.

Dus wij stappen over dat fietspad en tot nu toe was alles goed gegaan. ineens ziet Dino in de sloot naast het fietspad iets engs, (een pijp waar water uit komt ofzo) Dus hij gaat stilstaan, kijken, draaien enz. Daan (de pony van die vriendin) Vind ook echt alles eng en die begon ook te kijken.
Ineens draait Daan zich om en gaat er in een volle rengalop vandoor Bloos! En dino ging er natuurlijk achteraan!

Dus wij zitten in dikke rengalop (het ging écht hard!) over hety asvalten fietspad grenzend aan een dikke autoweg! Al die auto's toeteren! Ik dacht echt dit loopt verkeerd af! Dus wij galopperen daar en ik kreeg hem maar niet terug!

Fietsen er ook nog eens een opa en een oma op het fietspad, dus ik schreeuw: PAS OP! Koe Ik kon Dino en nog maar net langs heen sturen, anders was hij er zo doorheenm gegaloppeerd.
Het fietspad ging op een gegeven moment onder een viaduct door, best steil naar beneden!
Ik dacht als ik hier in glij gaat het fout! Dus net voor het viaduct kon ik hem het gras op sturen (een klein veldje voor het politiebureau Bloos )

Inmiddels was Daan ook rustiger op het veldje beland en moetsen we even op adem komen. Ik ben nog nooit zo geschrokken! Onze pony's ook niet denk ik. Ze waren helemaal druk en wij stapten verder richting stal, we wouden een ander pad in om het nog een keer te proberen maar dino werd zo druk en begon te steigeren dat het gewoon te gevaarlijk was.

We zijn toen terug naar stal gegaan en daar hebben we in de binnenbak nog even gesprongen (wat hij trouwens wel superbraaf deed Clown )

Pff als ik er nu aan terug denk kan ik er wel een beetje om lachten, want het moet er echt heel debiel uit hebben gezien denk ik. Nagelbijten / Gniffelen maar op dat moment was het niet zo grappig, het had echt heel verkeerd kunnen aflopen!

Bloos! dat is schrikken Bloos!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 11:59

Manon veeel plezier maar dat gaat wel lukken! Ik sms je wel vanavond Schijnheilig.

Kelly jeetje echt schrikken meid!

Net lekker gesprongen, ging super Haha!.

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 12:03

Mooizo Tania Haha!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 12:10

Ik ga vandaag 'lekker' op de camping zitten want m'n vriendin is daar nu maar verveelt zich dood zegt ze. Clown Lekker met dit weer... dusse ik ga douchen en alles en misschien kom ik vanaaf nog even.
Kusje

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 12:11

aha oke veel plezier Lovers

ik ga zometeen denk ik even naar jodine toe. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 12:21

Heee! Lachen

Kelly: Dat is schrikken, gelukkig is het goed afgelopen! Bloos!
Manon: Plezier!
Tania: Fijn dat het goed ging!

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:37

Hoi iedereen!
Veel plezier Manon! Lachen

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:37

Tania, hoe ging je springles eigelijk? Lachen