Mijn Welshje Janneke (pag. 15) heeft een veulentje gekregen, op 25 April.
Het is een stoere merrie en ze heet Lány.
famw
Geplaatst: 22-05-10 21:08
Ik
amigootje
Geplaatst: 22-05-10 21:49
Ik ook Vanaf maandag weer office, deze mooie man gekocht toen hij 2 jaar was, 2,5 jaar geleden is hij verkocht en hij komt nu weer terug bij mij Hij is inmiddels 10 jaar !!
Meedenblik Amigo vader: Yssevliedts sven
( november afgelopen jaar bij de mensen waar hij 2,5 jaar heeft gestaan)
Ik heb sinds een week een Welsh Cob, ze heet Roos. Ze is een echte knuffelkont, maar ook wel eens ontzettend eigenwijs! Ze wordt over 3 weken 10 jaar.
Ntlie_
Geplaatst: 25-05-10 16:31
Ik heb een ontzettend lieve welsh pony merrie van 21 jaar; Julia. Ze staat op pensioen bij mij en af en toe maken we een wandelingetje of gaat ze mee als handpony. Het is echt een schatje.
Mijn andere pony is hoogstwaarschijnlijk 50% welsh cob.
Bedankt Het is echt een vreselijke dondersteen. Ze bijt overal in waar ze bij kan komen en zodra ik op mn hurken zit om dr te aaien begint ze aan mn capuchon te trekken
Mijn pony is waarschijnlijk ook een welsh, of heeft iig welshbloed. Maar haar ouders zijn onbekend, dus zeker weten doe ik het niet. Ze is palomino en ik rijd western met haar.
Eilinora
Geplaatst: 26-05-10 19:49
ik heb er momenteel 4.
richards lady pepper(v. emilio van de garderenshof)
Ze heet Silke en is 13 jaar, schimmeltje Ze staat voor de kar, kan wat hogeschool oefeningen, is onder het zadel, is aan de lange lijnen, kan mee aan de fiets, kan mee als handpaard, is volledig getraind in vrijheidsdressuur en superkoel
(zie onderschrift anders voor foto's)
Romyyy13
Geplaatst: 28-05-10 11:41
Ik heb een A welshje.. Een 11 jarig valk merrietje, ze is ong. 1.18m. Ik heb haar een paar jaar geleden wel beleerd maar helaas heeft ze singelnijt. Maar ik ben toch te groot voor haar We fokken nu af en toe een veulentje bij haar. Ze heeft nu een veulen van Haywards Guardsman, dat is een New Forest hengstje van 1.24m.
bouierenaat
Geplaatst: 28-05-10 11:46
Ik heb een welsh NWR Vosje van 8 jaar, 1.55 en heel erg lief Vader is Orchard d'avranches En mams is een kruising tussen een KWPNer en een arabier (NRPS dus)
SaraB
Geplaatst: 28-05-10 22:58
Wij hebben sinds gisteren een Welsh B Pony. Hij is een week geleden uit England gekomen, vandag klinisch goed gekeurd! Ruin van 7 jaar (dekhengst geweest, twee jaar geleden geruind). Koffie vos met witte sokjes aan drie benen. Klein bles op neus. Zwarte maan en start. Afstamming = Holyoake Fire Sprite 38234 x Millcroft Rosette 109672 http://www.holyoakestud.com/ Bijzonder mooie gangen, zelf nooit zo mooi draaf gezien, galop is ook heel goed. Pony is heel braaf, niet snel onder de indruk, verkeersmak, zeer makkelijk op stal en in de omgang, echt een knuffel pony. Wel looplustig onder de zadel, maar toch eerlijk. Ik heb hem gekocht voor mijn kinderen van 11 (klein tengere jongen) en meisje van 8 jaar (ook niet zo groot).
mijn welshje is gelukkig wel altijd rustig geweest:) en nu sinds een paar weken gaat het ook met rijden steeds beter. voor de kar is ze ook heel braaf en ben nu een welsh x shetlander aant beleren. gaat al heel goed vandaag eerste buitenrit gemaakt.
Drunksheep
Geplaatst: 09-06-10 18:33
ik heb sinds zondag eindelijk weer een Welshje ! mijn eerste 'echte' pony was ook een Welsh A, een Vechtzicht's Hywel x Springbourne Claret. heb daarvoor ook een goedgekeurd dekhengstje gereden, Hendriks Hoeve's Tesson, een Baledon Jeremiah en heb ook nog een paar keer op de goedgekeurde [en helaas sinds een paar jaar overleden] Vechtzicht's Cafu gereden, een Crossway Redney.
maar terug naar mijn Welshje; hij heet Alexander en is 1 jaar, hij is gefokt door Schut uit Holten, waar op dit moment ook zijn vader staat, Oldenzijlster Axel. Alexander is dus van Oldenzijlster Axel en zijn m.v. is Cuppers Rockefeller. ik heb hem dus pas sinds zondag en hij moet nog een heel stuk veranderen, vooral goed uit zijn vacht komen en zijn grasbuikje moet een goed buikje worden, dus ook gevuld aan de bovenkant a.h.w.
Mijn merrie komt uit een dochter van Maxima, ken de fokker van de dochter en Maxima van naam .
Magicaldandy
Geplaatst: 16-06-10 20:30
Heejj,
Ik heb ook een welshje! hij is 107cm. en heet Magical's dandy, hij is 10 jaar oud. Hij is echt super lief. en loopt bij ons voor het wagentje, daarvoor had hij het ook gedaan, (marathons, optochten) ik heb hem sinds 14 mei 2010.
Ranka
Geplaatst: 17-06-10 22:14
Ik heb sinds een jaar een welsh merrie. Zij is nu 6 jaar Zij heet hendrikshoeve Jo-Ann (vader Jeremiah Baledon) 1.25 m Zijn haar nu aan het beleren om voor de wagen te lopen