Die nieuwe hal in Emmeloord is mooi, zal wel weer druk zijn...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:madrieka schreef:[Ik kan het haast ook nooit volhouden
Nu wordt er nog regelmatig geroepen. Peter je lijkt wel een stuiterbal!
PeeWij schreef:Goh intresse in andere is ook vrij moeilijk op te brengen!![]()
Een inspekteur, kom je niet vaak tegen. En loopt ie een beetje in de sport?
madrieka schreef:PeeWij schreef:
Nu wordt er nog regelmatig geroepen. Peter je lijkt wel een stuiterbal!
haha nou daar heb ik helemaal geen last van ,ben momenteel de rust zelf...
Charly schreef:ben er weer... autorijden ging weer goedvind het steeds leuker worden hahaha!
PeeWij schreef:Charly schreef:ben er weer... autorijden ging weer goedvind het steeds leuker worden hahaha!
Wordt alleen maar leuker auto rijden, zelfs Sjoert vindt het steeds leuker worden
PeeWij schreef:Ik had beide in een keer, later mijn E ook in een keer! Daarvoor een uurtje les gehad!
Charly schreef:PeeWij schreef:Ik had beide in een keer, later mijn E ook in een keer! Daarvoor een uurtje les gehad!
ja die wil ik t voorjaar gaan halenwel zo makkelijk als ik straks echt wedstrijden ga rijden enz... de auto ervoor hebben we wel, dus dat is geen probleem
Charly schreef:Ja natuurlijk ga ik eerst oefenen.. ga niet gelijk met mn knollie achterin rijden hahaha kijk wel uit
PeeWij schreef:Charly schreef:Ja natuurlijk ga ik eerst oefenen.. ga niet gelijk met mn knollie achterin rijden hahaha kijk wel uit
ik bedoel eerst oefenen met trailer voordat je op gaat voor je E. Dan wordt het veel makkelijker!
Welshfanatic schreef:
Waar slaat dat op? Moet ik dan bij alles intresse tonen :\
Mjah, die Inspekteur is nu M1, M2 startgerechtigd, maar verder zal het niet komen helaas. De amazone heeft er geen zin meer in, ze kan alleen maar klagen over het paard
Welshfanatic schreef:Sorry hoor![]()
Wist niet eens waar het om ging, en hoef me niet overal mee te 'bemoeien' toch
Westernfreak schreef:Goedemiddag !
Zullen we het gezellig houden hier ?
Westernfreak schreef:Welnee...wordt het ook alleen maar saai van in dit topic!
Je kunt niemand verplichten een onderwerp interessant te vinden...en hier ook met interesse op te reageren. Maar van reactie's dat je het oninteressant vindt, wordt het topic ook niet vrolijker.