Goodmorning! Waar zijn jullie allemaal? Ik had lekker het eerste uur vrij. En zometeen scheikunde coachuur, vinden jullie het niet ontzettend goed van mij dat ik daar heen ga, terwijl ik dus eigenlijk nog een uur had kunnen slapen?
Manon vind het goed van je hoor ik was dinsdag ook het 1e uur naar KWT bio (ook soort coachuur) gegaan omdat ik nog een practicum moest inhalen, terwijl ik anders gewoon nog in bed kon blijven liggen!
Had gister Bandit trouwens weer gereden, ging niet echt lekker. Zag dat de eigenares het bit had verwisseld (reed hem eerst met dubbelgebroken watertrensje, waar die ook mee is beleerd) & nu hangt er een enkelgebroken bustrens in. Waarom; hij naait er vaak uit (vooral in de galop), in de zin van bijv. op de volte opeens bit vastpakken en dan de andere kant op rennen, enz. Of als ie er gewoon geen zin meer in heeft afsnijden.
Ik dacht zelf als oplossing gewoon streng aanpakken en rijtechnisch oplossen, maar 1x per week rijdt het dochtertje v/d eigenares (5) er ook op. Denk dat ze daarom toch het bit verwisseld heeft.. Maarja had gister geen zin om bit te verwisselen naar het 'oude' bit en ik dacht: kan ik gelijk ff voelen hoe die op de nieuwe loopt. Naja op zich niet zo'n groot verschil maar hij was wel meer tegen de hand, geen fijne aanleuning enzo.. Dus ik verwissel het bit volgende keer gewoon als ik ga rijden. Vind de eigenares vast niet erg. Moet sowieso nog een keer lessen want het ging niet goed.
Broertje komt terug van werkweek; Hand gebroken Is al de 2e keer.. Juni een jaar terug had ie hem ook al gebroken . En ik heb soep over m'n hand gekregen (kokend hete) omdat van die bruggers me aan het duwen waren En een 4.5 voor Latijn.
En mijn hand is ook helemaal blauw. Bij de gym moesten we hockeyen, en dan 2 tegen 2. Ik zat bij Sofie(die zit op hockey) en ik heb er ook opgezeten dusja ging wel lekker. Maar toen kreeg ik van sofie die bal tegen mn hand aan en die sloeg keihard. Nou issie helemaal blauw. En daarna heb ik ook nog een deuk in die bal geslagen, echt heel dom.