Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Barbara_ schreef:![]()
Gisteren vroeg iemand waarom ik nog geen baan had ?
zissely schreef:hallo, ik ben er weer, ben echt radeloos, weet niet wat mijn Zil mankeert, vinden jullie het erg als ik et hier vertel, ik moet het echt kwijt
.
ze raakt dan ook in paniek maar anders
(behalve dat ziekenhuis dan).
haha alleen zo focking orentest en dan klaar ;P ben ongeveer half uurtje in het ziekenhuis 

_Barbara_ schreef:omgawd, ik kom er ook lekker ff achter dat ik zondag zitcompetitie heb
Succes alvast.
m'n moeder wil het deze maand nog weten voor het boeken... We zaten te denken aan weer Turkije (zijn we in 2006 ook geweest, en daarvoor ook dus dan wordt het voor de 3e keer), Ghana, of Zuid-Europa ergens maarja dat is ook niet zo vernieuwend...
"

Wilde eigenlijk naar Florida of Miami ofzo, maar m'n moeder wil graag in een wat "luxere" hotel, en dat wordt daar te duur volgens haar... ze kwam zelfs met Hawaii maar veranderde maar gelijk van gedachte nadat ze de prijzen had gezien haha.
bah. Frankrijk. Naja, wel leuk hoor.. maar mijn beeld van Frankrijk is verpest door m'n frans leraar