Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

PeeWij schreef:yorick schreef:Goedemiddag denk ik,of was het nou al avond,af en toe weet ik het niet meer hoor.Alles nog gezellig hier.
Vandaag is de sfeer weer toppie, is weer ouderwets! Lekkere serieuze en minder serieuze gesprekken!
Charly schreef:
Maar tis nu ook bijna weekend aan het worden, dan moet je niet meer serieus praten
PeeWij schreef:stalshamrock schreef:daarom heb ik maar blonde plukjes in mijn haar laten zeten. past beter bij mij peter.
is dat de eerste stap naar volledig blond?
yorick schreef:Blonde plukken Charlot,goeie keus,is erg aantrekkelijk he
yorick schreef:Blonde plukken Charlot,goeie keus,is erg aantrekkelijk he
Charly schreef:yorick schreef:Blonde plukken Charlot,goeie keus,is erg aantrekkelijk he
Donker bruin ook hoor

stalshamrock schreef:yorick schreef:Blonde plukken Charlot,goeie keus,is erg aantrekkelijk he
echt wel he!! past ook beter bij mij vind peter.
vanda's schreef:En wat beter vindt, doe je natuurlijk meteen
Follow the Great Peter![]()
![]()
stalshamrock schreef:vanda's schreef:En wat beter vindt, doe je natuurlijk meteen
Follow the Great Peter![]()
![]()
ik wel, ik luister naar iedereen.![]()
![]()
. stalshamrock schreef:en bedankt he horkie!!!!
yorick schreef:stalshamrock schreef:echt wel he!! past ook beter bij mij vind peter.
Wat Peter vind moet ie naar de politie brengen
vanda's schreef:Ze luistert wel naar iedereen... Maar naar iemand luisteren en vervolgens doen wat diegene zegt is niet hetzelfde hoor