Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Melanie5 schreef:Diane, zou jij wat close up fotos van jouw tuigje kunnen maken? En dan met name de aanhechting van de broek naar de rugriem en van de aanhechting van borst naar schoftriempje? Dat zijn vaak zwakke punten en bij goedkopere tuigen zijn ze vaak voorzien van ringetjes.
Ik rijd geen wedstrijden, maar wil wel een betrouwbaar tuig. Mijn tuig is na 10 jaar echt nog prima, maar helaas zwart. Wil dat meer gebruiken als oefen tuig thuis en een net, bruin tuig voor op de weg.

, zou het eerst even in het echt moeten zien denk ik. Duur is het niet, voor een enkelspannetje pony 135€ en ik denk dat het echt sterk is.
een krab en het ding ligt er af. Ik vind het ook niet mooi, geef mij maar een net leren tuigje
(wel in complete winteroutfit)
Wat een super mooi hoofd heeft ze! Wanneer word ze 3?
, maar januari officieel 3jarige
), en haar laten opnemen in het stamboek. Maar, is ze predikaat waardig? Is ze het geld wel waard om haar mee te slepen naar keuringen?
, maar voor keuringen zien ze ze liever toch wat ronder en voller. Als je dat voor elkaar krijgt voor komend jaar denk ik dat je het best kan proberen. En als je echt kans wilt maken op in ieder geval een mooie premie, moet je haar door iemand voor laten brengen die het al vaak op Welsh keuringen doet. Bij voorkeur iemand die een naam heeft in de Welsh wereld hier in Nederland. Maar je moet het vooral doen omdat je het leuk vind, en niet met al te hoge verwachtingen heen gaan. Het is van een hoop afhankelijk, en het meeste heb je niet in de hand ( bijv. jury en de rest van de pony's in de groep ).