Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maarja je heb er gekke van rond lopen schijnbaar stalshamrock schreef:ik dus ook. dan ga ik liever een keer bij toptoys wat leuks zoeken.
heb ik meer aan dan een paar chocolaatjes.
)ik moest een nieuwe spijkerbroek ,al mijn broekan zijn te groot geworden
toptoys schreef:Moeilijke keus....chocolade kan je me voor wakker maken![]()
vanda's schreef:Snel veel geld uitgeven is tegenwoordig niet zo moeilijk meer... Kleding is echt duur.
Marsepein trouwens ook, waren gister even bij V&D. Mocht je al zin in marsepein hebben, dan gaat het je wel over als je ziet wat het kost...
Ik heb maandag nog een blok van ruim 2 ons in een keer zitten opeten! Heerlijk! PeeWij schreef:toptoys schreef:Moeilijke keus....chocolade kan je me voor wakker maken![]()
weet ik het goed gemaakt, Lotte komt bij jou inkopen doen en neemt chocolade mee(in ruil voor 25%korting)
stalshamrock schreef:ja ze hangen er wel prijskaartjes aan hoor, niet normaal meer.
vanda's schreef:Snel veel geld uitgeven is tegenwoordig niet zo moeilijk meer... Kleding is echt duur.
Marsepein trouwens ook, waren gister even bij V&D. Mocht je al zin in marsepein hebben, dan gaat het je wel over als je ziet wat het kost...
PeeWij schreef:OoohIk heb maandag nog een blok van ruim 2 ons in een keer zitten opeten! Heerlijk!
madrieka schreef:vanda's schreef:Snel veel geld uitgeven is tegenwoordig niet zo moeilijk meer... Kleding is echt duur.
Alles is tegenwoordig duur,ik betaalde voor mijn broek 54,E maar never nooit niet dat ik vroeger 115 gulden voor had betaald,ook etenswaren en dergelijke tis gewoon niet meer normaal en dan moet ik ook nog pepernoten posten... 1.56 e aan postzegels per pakje...
) vanda's schreef:PeeWij schreef:OoohIk heb maandag nog een blok van ruim 2 ons in een keer zitten opeten! Heerlijk!
Ja, maar aan de heideveldhoeve is de grond echt goed voor geldboompjes...![]()
Als ik echt geen kleren meer heb, haalt Johan wat. Ja, ik heb een man getroffen die winkelen wel leuk vindt
PeeWij schreef:madrieka schreef:Alles is tegenwoordig duur,ik betaalde voor mijn broek 54,E maar never nooit niet dat ik vroeger 115 gulden voor had betaald,ook etenswaren en dergelijke tis gewoon niet meer normaal en dan moet ik ook nog pepernoten posten... 1.56 e aan postzegels per pakje...
Dan krijg jij de volgende keer 2 euro van me!
Westernfreak schreef:*vloek*...heb net mijn telefoonbotje flink gestoten, m'n pols doet er zeer van !
Nou ja, er is leven na de dood (Freek de Jonge, nu op 3FM)
stalshamrock schreef:Westernfreak schreef:*vloek*...heb net mijn telefoonbotje flink gestoten, m'n pols doet er zeer van !
Nou ja, er is leven na de dood (Freek de Jonge, nu op 3FM)
telefoonbotje?? daar heb ik nog nooit van gehoord!!
toptoys schreef:Dat hangt er wel vanaf wat voor chocolade natuurlijk!
Marsepein vind ik minder.
Ik heb een hekel aan winkelen, doe het dus ook bijna nooit. Ik heb (bijna) altijd een rijbroek aan en die kan ik makkelijk meenemenAls ik echt geen kleren meer heb, haalt Johan wat. Ja, ik heb een man getroffen die winkelen wel leuk vindt