Ik had toch verteld dat Bandit een nieuwe vzster erbij heeft.
Ze is net 12 geworden
haha ik ben bijna 17... ze staat dus sinds kort bij ons op stal met een minishet dus daar kan ze niet op rijden en was ze gevraagd voor Bandit, ze heeft nu 2x gereden en is al helemaal in de gloria. Ze komt altijd met de auto met d'r moeder ofzo (rijdt ook paard) en die is ook helemaal happy. Hoorde dat de eigenares van die moeder nog briefje + sms had gekregen met jaa bedankt enzo voor het vertrouwen in ons blabla, wel lief natuurlijk
maar heb beetje dubbel gevoel, beetje jaloers denk ik
had ik dus helemaal niet met de vorige vzster maar die mag niet meer komen...
Ik weet niet hoor, denk gewoon dat ik d'r wat beter moet leren kennen... ga sowieso briefje in de kast leggen van dat ik het wel leuk zou vinden als ik contact met haar heb aangezien we samen een pony doen, met m'n msn erbij... als ze msn heeft. 
Alleen ze woont op een afstand dat ze altijd met de auto moet komen, plus ze heeft nog een eigen pony die ze ook moet doen, nouja ik zie haar bijna nooit maar als ik d'r zie loopt ze alleen een rondje met die shet over het terrein en doet ze de stal mesten en dan gaat ze weer... en volgens mij kan ze ook nooit eens lekker dagje tutten en bezig zijn omdat ze afhankelijk is van d'r ouders voor vervoer...
Hoorde ook dat ie al 2x ervandoor is gegaan bij d'r
jaa zal wel aan het frisse weer liggen zei de eigenares, nou uhm bij mij is die er nog geen een x vandoor gegaan met dit weer hoor.
Maar die pony is ook niet achterlijk, die weet dat een nieuw iemand op hem rijdt dus die denkt; ff uitproberen. 
En ook van jaa ze kan ook goed rijden want ze hield hem gelijk goed in toen die ging rennen, en het zag er netjes uit... had zoiets van; oo oke fijn. Sommigen zeiden al van jaa ze kan goed rijden enzo... weet ik veel misschien trekt ze hem wel aan de teugel ofzo.
Maarja zo denk ik omdat ik d'r niet ken natuurlijk en het is niet echt leuk als iemand anders opeens ook je pony gaat rijden waar je zelf bloed zweet en tranen in heb gestoken bij wijze van... tuurlijk is het goed dat ie wat meer aandacht krijgt en wordt gereden (ze doet hem op donderdag). Dat had ik ook met dat vorige meisje maar nadat ik met d'r contact had konden we heel goed met elkaar opschieten, maar zij was dan 14.