Hé, kan iemand mij meer vertellen over de merrie Plasderw Franchesca (v. Penual Mark)? Zag dat ze toch best al een aantal veulens gehad heeft.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
inowa schreef:ik heb het over de reistijd met een veulen op de trailer he...volwassen pony vind ik echt geen probleem maar voor een veulen van 6 maanden vind ik het echt te lang.
@dion1anouk; dus jullie rijden liever aan 1 stuk door,3 uur lang zonder even bij de pony te checken of ze uberhaupt water te geven.
neem dus aan dat je zelf tussendoor ook echt niet naar de toilet moet ofzo?
dat zijn de dingen die ik wel meetel.
afijn,heb voor dit voorjaar wel wat meer op de planning staan...tot die tijd blijven we lekker thuis en wandelen we regelmatig om de spiertjes wat aan te sterken...
houten is trouwens nog wel redelijk te doen,dik 2 uur vanaf hier...
dion1anouk schreef:rienne schreef:ja wij moeten ook altijd ver rijden neem Houten dat is voor ons ook 3 uur rijden en met de vrachtwagen zelf langer
maar we gaan voor de ervaring en plezier
Nou 3 uur naar Houten is wel wat overdreven hoor!! Je rijdt dat op ruim 2 uur!
Als je naar Kootwijk moet dan rij je 3uur!!
Maar je heb wel gelijk Rienne voor ons is het altijd lang in de auto zitten als wij ergens aan deel willen nemen!!!!![]()
Iwona ik denk dat jij er geen 3 uur op rijdt naar de show in Heinkezand! Maar 1,5 uur dus in totaal 3uur!!
dion1anouk schreef:inowa schreef:ik heb het over de reistijd met een veulen op de trailer he...volwassen pony vind ik echt geen probleem maar voor een veulen van 6 maanden vind ik het echt te lang.
@dion1anouk; dus jullie rijden liever aan 1 stuk door,3 uur lang zonder even bij de pony te checken of ze uberhaupt water te geven.
neem dus aan dat je zelf tussendoor ook echt niet naar de toilet moet ofzo?
dat zijn de dingen die ik wel meetel.
afijn,heb voor dit voorjaar wel wat meer op de planning staan...tot die tijd blijven we lekker thuis en wandelen we regelmatig om de spiertjes wat aan te sterken...
houten is trouwens nog wel redelijk te doen,dik 2 uur vanaf hier...
Ja bij ons gaan ook de veulens mee niet alleen de volwassen pony's! En liefst rijden we aan een stuk door maar zoals je zegt plas pauze je dat doen we ook hoor! Wij geven ze geen eten en drinken onderweg dat doen we pas op plaats van bestemming. Dit vind ik gevaarlijk stel voor dat ze zich verslikken??
Bij ons gaan de veulens trouwens al heel jong mee soms zijn ze net 3 weken oud geen probleem!! Hier in het het zeeuwse zeggen we altijd!!!!
ZEIKERS MAAK JE EN BIKKELS KWEEK JE!!!!! Wij vinden het zo je kunt er niet jong genoeg mee beginnen om ze mee te nemen worden ze alleen makkelijker van. Daarom zijn die Youngstock show's zo leuk.
Maarja ieder doet het op zijn eigen manier. Gelukkig!!
Girlgamer schreef:Verder ben ik benieuwd naar jullie mening over deze pony:
Girlgamer schreef:Tja je moet er wat voor over hebben. Je bepaald zelf waar je wel en niet heen gaat.
Verder ben ik benieuwd naar jullie mening over deze pony:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CHGWDWJG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3E8N6JG3.jpg
patrick76 schreef:laad ze maar eens op voor een reis naar bv. de Royal Welsh in Wales. Dan zijn alle shows hier in Nederland makkelijk en snel te bereiken. Er gaan dan pony's van alle leeftijden mee en ook wel dieren met minder reiservaring. En natuurlijk wordt er onderweg gestopt voor voeren en water geven maar echt niet elke 2 uur.
zitake schreef:e
Surprise surprise, schattig blauw oogje, had hier stilletjes wel op gehoopt.