Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
regientje schreef:nieuwe laarzen, shirtje... bij douglas inkopen gedaan en paar kadotjes gekocht!
kopenhagen schreef:ben benieuwd yvonne!! mmmmm pepernoten
Prissey schreef:Zooo ben ik ook dan... Ben ziek bah straks lekker met mams in de auto naar het paardjeVreselijk die griep was er net vanaf begint het weer
Prissey schreef:Zooo ben ik ook dan... Ben ziek bah straks lekker met mams in de auto naar het paardjeVreselijk die griep was er net vanaf begint het weer
stalshamrock schreef:goedemiddag. ook ik ben weer lekker vrij.
hebben we het over het badje?? hij is wel lekker groot voor 5mensen.
thinkaboutit schreef:maar af en toe mag hij toch wel ff n frisse duik maken?
stalshamrock schreef:hoi tai, jij ook niet veel te doen vandaag??
PeeWij schreef:stalshamrock schreef:goedemiddag. ook ik ben weer lekker vrij.
hebben we het over het badje?? hij is wel lekker groot voor 5mensen.
Hoi Lotte Ja ik ben hier inderdaad alleen overdag!
thinkaboutit schreef:stalshamrock schreef:hoi tai, jij ook niet veel te doen vandaag??
eigenlijk wel.
vanmorgen druk geweest met de hengsten en ga nu naar mn werk.
misschien ben ik vanavond later op de avond hier nog ff.
jij nog wat leuks gedaan vandaag?
vanda's schreef:thinkaboutit schreef:maar af en toe mag hij toch wel ff n frisse duik maken?
Nee.
WF, je moet gewoon geen wedstrijd plannen dan, je weet vroeg genoeg wanneer Tolbert is
stalshamrock schreef:PeeWij schreef:Hoi Lotte Ja ik ben hier inderdaad alleen overdag!
heb het door ja, wel jammer want ik ben meestal alleen savonds er, nu ff ook smiddags als ik vrij ben omdat ik nou thuis niet meer hoef te helpen in de tuin!!
stalshamrock schreef:is goed, zal ik onthouden peter.
toptoys schreef:De sinterklaas drukte begint gelukkig op gang te komen......
stalshamrock schreef:toptoys schreef:De sinterklaas drukte begint gelukkig op gang te komen......
ik werk in een bakkerij, nou als je ziet wat die mensen allemaal kopen!! geven zo 50euro uit aan chocolaatjes en marsepein enz.