Foto's komen uiteraard, al zal hij er nu wel heel erg winters uitzien al, maar goed dat valt af te wachten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rienne schreef:ja wij moeten ook altijd ver rijden neem Houten dat is voor ons ook 3 uur rijden en met de vrachtwagen zelf langer
maar we gaan voor de ervaring en plezier
dion1anouk schreef:Iwona ik denk dat jij er geen 3 uur op rijdt naar de show in Heinkezand! Maar 1,5 uur dus in totaal 3uur!!
PeeWij schreef:Als je wilt deelnemen aan de welshevenementen in het land dan moet je wel meer als 2 uur willen reizen, anders kun je de helft van het seizoen niet van huis af! Zeker als je uit de zuidelijke provincies komt!
Leliev schreef:dion1anouk schreef:Iwona ik denk dat jij er geen 3 uur op rijdt naar de show in Heinkezand! Maar 1,5 uur dus in totaal 3uur!!
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... e=UTF8&z=8
1 uur en 58 minuten, gerekend met de maximumsnelheden -5%
Als je gaat rekenen met een maximumsnelheid met een trailer kom je zomaar richting de 2,5 uur mits alles goed gaat. Met eventuele files, oponthouden en tussenstop om ff je paarden te controleren, af te wateren ed. kom je toch wel richting een kleine 3 uur.
inowa schreef:ik heb het over de reistijd met een veulen op de trailer he...volwassen pony vind ik echt geen probleem maar voor een veulen van 6 maanden vind ik het echt te lang.
inowa schreef:houten is trouwens nog wel redelijk te doen,dik 2 uur vanaf hier...
PeeWij schreef:zitake schreef:of noorden, is net zo.
Jullie hebben nog 2 stamboekkeuringen en een WPCV show in de buurt. Sevenum (80km) en Vrouwenpolder (140km) zijn dan in het zuiden! En idd nog maar niet te spreken vanuit Zeeuws Vlaanderen.