Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Golan schreef:ik ga zo uitmesten en kou leiden want daar val je van af
Vanny_ schreef:Weten jullie misschien een tip voor dit: Bandit heeft vaak de neiging om te diep te lopen in stap/draf als hij nageeflijk loopt. Ik probeer hem dan bij te draven zodat ik het voorwaarts op los, maar even later loopt hij weer te diep. Als ik hem wat meer ruimte geef van voor raak ik de aanleuning kwijt en loopt hij weer met z'n hoofd omhoog.
Vanny_ schreef:Weten jullie misschien een tip voor dit: Bandit heeft vaak de neiging om te diep te lopen in stap/draf als hij nageeflijk loopt. Ik probeer hem dan bij te draven zodat ik het voorwaarts op los, maar even later loopt hij weer te diep. Als ik hem wat meer ruimte geef van voor raak ik de aanleuning kwijt en loopt hij weer met z'n hoofd omhoog.
Vanny_ schreef:Ja hij duikt niet maar gaat meer wat 'hangen' zeg maarmaar bedankt voor je tips. Heb wel steeds meer zin om te rijden omdat het een tijd helemaal niet meer goed ging maar zondag liep hij zo lekker!
Hitime schreef:Ojaoja!
Ik start zaterdag niet op Kuzco, maar op mijn verzorgpony
Ik ging het vanmiddag vragen, en het mocht. Oeeh, tussen de eigen pony's
Fleur_Laura schreef:iundd
haha moet iedereen voor de grap is op mijn hyves kijken en dan naar de berichtjes die lieke bij mij heeft neergezet
dat is dus zegmaar mijn vijand van ex-stal
eerst stond ik dus al 1,5 op stal, fleur ging bijna weg.
toen kwam lieke, en die nam alles over (vuile 12-jarige@#$#$%) fleur was ''haar'' pony. toen ging ik hoodini verzorgen, en die eigenaren (domdom) hadden afgesrpoken met haar dat zij hoodini op donderdag mocht rijden. hoodini was ''haar'' pony.
toen kwam de nieuwe staleigenaar, die lieke hélemaal hét einde vind, en zij mocht ook op P. (staleigenaars paard) rijden. dus weer ''haar'' paard.
toen kwam een nieuw meisje, en daar mocht ze ook van rijden, weer ''haar'' paard.
nu kwam er weer een nieuwe shetlander, wéé'r ging zij helpen.
nu in 1 van die krabbels: neiuwe welsh hengst 4 jaar niet ingereden blabla.
laat me raden: zij gaat die rijden, ja hoor zij gaat hem inrijden.
ze heeft zelf ook nog een pony, inmiddels zijn fleur en hoodini weg. Ondertussen had ik ook ruzie met Lieke dus gekregen (en haar vriendin dom(b)o) maar natuurlijk nam de staleigenaar P. het voor haar op, en kreeg ik een flinke uitbrander.
nu ik weg ben van stal begint ze dus met me te krabbelen, ik vind het maar raar, maar ik reageer gewoon heel normaal en ''aardig'' terug.
wat zouden jullie doen als je mij was? onaardig reageren of gewoon volwassen blijven en normaal reageren?
dankjewel voor het lezen van mijn verhaal